اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک خودرو

302 کیلوگرم تریاک و هروئین در مهریز کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده منطقه انتظامی شهرستان مهریز از کشف و ضبط 302 کیلوگرم انواع مخدر که به طور ماهرانه‌ای در یک خودروی نیسان حامل یونجه جاسازی شده بود، خبر داد.

302 کیلوگرم تریاک و هروئین در مهریز کشف شد

منوچهر نصیری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از مهریز اظهار داشت: 302 کیلوگرم انواع مخدر که به طور ماهرانه‌ای در یک خودروی نیسان حامل یونجه جاسازی شده بود کشف و ضبط شد که از این میزان 181 کیلوگرم تریاک و 121 کیلوگرم بقیه هم هروئین بوده است.

وی افزود: ماموران مبارزه با موادمخدر این فرماندهی در سطح جاده‌های فرعی منتهی به شهرستان مهریز به یک خودرو حامل یونجه که از استان‌های شرقی عازم مرکز کشور بود، مشکوک شدند و در یک مرحله ایست و بازرسی از این خودرو این مواد را کشف کردند.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان مهریز گفت: مواد مکشوفه به طرز ماهرانه‌ای در زیر یونجه‌های بار این دستگاه نیسان جاسازی شده بود.

نصیری با بیان اینکه این متهمان به صورت خانوادگی مبادرت به این کار کرده بودند، افزود: در این رابطه دو نفر متهم که زن و شوهر بودند به همراه یک پسربچه هفت ساله دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی استان شدند.

نصیری همچنین از کشف و ضبط 2هزار و 200 کیلوگرم گازوئیل قاچاق در باک اضافی دو دستگاه اتوبوس مسافربری در محور مهریز ـ یزد خبر داد.

انتهای پیام/90005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول