اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شهریار

مجموعه «تربیت فرزند» در نمایشگاه کتاب قم عرضه شد

خبرگزاری فارس: مجموعه «تربیت فرزند» از سوی دو انتشارات شهریار و عصر جوان در هشتمین نمایشگاه کتاب استان قم عرضه شده است.

مجموعه «تربیت فرزند» در نمایشگاه کتاب قم عرضه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری هشتمین نمایشگاه کتاب قم، نشر شهریار و نشر عصر جوان از جمله ناشرانی هستند که آثار خود را در قالب یک غرفه در هشتمین نمایشگاه کتاب استانی قم عرضه کرده‌اند.

خانواده، مسائل زناشوئی، مباحث مربوط به ازدواج، تاریخ، ادبیات، رمان، داستان کوتاه، امداد پزشکی، طب سنتی و زندگی نامه بزرگان موضوعات کتاب‌های موجود در غرفه این دو ناشر را تشکیل می‌دهند.

مجموعه «تربیت فرزند» از مهم‌ترین عناوینی است که در غرفه انتشارات شهریار و عصر جوان به چشم می‌خورد؛ در این کتاب‌ها که مخصوص والدین جوان نوشته شده مباحثی از منابع دینی و روان‌شناسی در ارتباط با چگونگی تربیت صحیح فرزند به تناسب سن و جنسیت مطرح شده است.

این دو ناشر امسال با توجه به تجمیع نمایشگاه‌های استانی و کودک و نوجوان قم مجموعه آثار مخصوص گروه‌های سنی الف، ب و ج را نیز در غرفه خود آورده‌اند. از میان این کتاب‌ها می‌توان به قصه‌های شیرین مادربزرگ و قصه‌های شیرین پدربزرگ هر یک در سه جلد و نیز تاریخ زندگانی پادشاهان و دانشمندان ویژه نوجوانان اشاره کرد.

گفتنی است علاقه‌مندان به خرید کتاب از هشتمین نمایشگاه کتاب استان قم می‌توانند نسبت به تهیه بن کارت‌های الکترونیکی خرید کتاب با تخفیف 20 درصد اقدام کنند ضمن اینکه ناشران نیز برای کتب خود حداقل 20 درصد تخفیف در نظر گرفته‌اند.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول