اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست خدمات رفاهی شهرک توحید پالایشگاه جم خبر داد

انتخاب فیلم سینماهای شهرک‌های جم توسط ساکنان/ اکران فیلم‌های سینمایی همزمان با سینماهای تهران

خبرگزاری فارس: سرپرست خدمات رفاهی شهرک توحید پالایشگاه جم از افزایش میزان برنامه‌های سینمایی در شهرک‌های جم خبر داد و گفت: انتخاب فیلم سینماهای شهرک‌های جم توسط ساکنان از برنامه‌های مهم این سینماهاست.

انتخاب فیلم سینماهای شهرک‌های جم توسط ساکنان/ اکران فیلم‌های سینمایی همزمان با سینماهای تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، سهراب محمودی‌فرد بعد از ظهر امروز در بازدید از سینماهای شهرستان جم اظهار داشت: شهرستان جم دارای موقعیت ویژه‌ای است و استقرار پالایشگاه جم در این شهرستان نشان‌دهنده جایگاه شهرستان است.

وی افزود: افزایش امکانات رفاهی و تفریحی برای ساکنان شهرک‌های مسکونی از مهم‌ترین اقدامات مسئولان پالایشگاه در سال جاری بوده است.

این مسئول از افزایش میزان برنامه‌های سینمایی در سینماهای شهرک توحید شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده شاهد شور و نشاط خانواده‌های ساکن در استقبال از برنامه‌های سینماهای شهرک‌ها هستیم.

محمودی‌فرد تصریح کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع و جذب مخاطبین بیشتر در سینماها فعالیت‌های جدیدی را در برنامه‌های خود قرار داده‌ایم.

رزرو تلفنی بلیط سینما در جم

وی افزود: تهیه و تنظیم فرم نظرسنجی و انتخاب نوع فیلم اکران شده توسط ساکنین به طوری که در بیشتر مواقع با سینماهای تهران هم‌زمان صورت می‌گیرد از برنامه‌هایی است که در استقبال از سینماهای شهرک‌ها تاثیر بسزایی گذاشته است.

سرپرست خدمات رفاهی شهرک توحید شرکت پالایش گاز فجر جم اظهار داشت: ساکنین حتی می‌توانند به صورت تلفنی بلیط ورود به سینما را برای تماشای فیلم مورد نظر رزرو کنند.

وی گفت: این اقدامات آسایش و دسترسی بیشتر ساکنین به تماشای فیلم‌ها و برنامه‌های سینماهای شهرک‌ها را دو چندان کرده و با استقبال خوبی نیز تا کنون روبرو بوده است.

محمودی‌فرد برنامه‌های سینمایی شهرک‌های مسکونی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی این شهرک‌ها قلمداد کرد و یادآور شد: هر چه قدر که کارهای فرهنگی در شهرک تقویت شود در نهایت به رضایت بیشتر ساکنین کمک خواهد کرد.

وی تصریح کرد: خانواده‌های ساکن و دانش‌آموزان مدارس شهرک به همراه والدین خود همواره از سینماهای موجود به عنوان یکی از مراکز مهم فرهنگی تفریحی شهرک‌ها استقبال کرده‌اند که انتظار می‌رود این روند تقویت شود.

انتهای پیام/2451/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول