اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ادامه مداوا

امیرعلی در مرکز طب تهران بستری شد

خبرگزاری فارس: امیرعلی کودک سه ساله‌ای که با بیماری نادر خود نبردی بین مرگ و زندگی دارد، برای پیوند مغز استخوان در مرکز طب تهران بستری شد.

امیرعلی در مرکز طب تهران بستری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، «امیرعلی سه ساله در آستانه مرگ/ استمداد یک پدر از خیرین برای نجات فرزندش» خیران نیک‌اندیش همچنان درصدد کمک به ادامه مداوا و معالجه امیر علی هستند.

تاکنون خیران زیادی از آلمان، کویت، تهران، مشهد، قم، لرستان، یزد، کرج، خرم‌آباد، رام‌شهر، تبریز، هرمزگان، گرگان، اهواز، اصفهان، فریدون‌کنار، رشت، لاهیجان، فومن، سیاهکل، آمل، اراک، سبزه‌وار، کیش، بوشهر، ساری، قزوین،کرمان، بابل، استان مرکزی و... دست‌های سخاوتمندانه خود را برای کمک به امیرعلی گشودند.

پدر امیرعلی لحظاتی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت از بستری شدن این کودک سه ساله در مرکز طب بیمارستان امام خمینی (ره) تهران خبر داد و گفت: شب گذشته دکتر امیرعلی در تماس با بنده تاکید کرد که امیرعلی را به بیمارستان ببرم.

محمد بیابانگردی افزود: صبح امروز وارد بیمارستان امام خمینی (ره) تهران شدیم و بلافاصله دستیار دکتر اعلام کرد که امیرعلی باید برای بار سوم آزمایش خاص MRI را انجام دهد.

وی با بیان اینکه امیرعلی را برای گرفتن این آزمایش خاص بیهوش کرده بودند، ادامه داد: دستیار دکتر اعلام کرده که دکتر در عکس دوم مغز امیرعلی به توده‌ای دیگر در مغز امیرعلی مشکوک شده و احتمال «سکته مغزی» در امیرعلی را داده که بلافاصله تصمیم گرفتند این بچه را بستری کنند.

پدر امیرعلی گفت: عصر امروز امیرعلی در مرکز طب بیمارستان امام خمینی (ره) تهران بستری شده و صبح فردا دکتر نظر قطعی خود را برای انجام پیوند مغز استخوان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه فرزندش به بیماری نقص ایمنی بدن «CGD» مبتلا است، افزود: بر اثر این بیماری و وجود تومور در یک قسمت از سر امیرعلی، بخشی از توان حرکتی وی در طرف چپ بدن گرفته شده و تکلم او دچار اختلال است.

پدر امیرعلی با قدردانی از خیرانی که به فرزندش کمک کرده‌اند، اذعان کرد: تاکنون حدود 24 میلیون تومان از طرف خیران جمع‌آوری شده که داروهای گران‌ قیمت امیرعلی را تهیه کرده و هزینه عکس‌های او را پرداخت می‌کنم.

شماره تلفن 0131-5544022 دفتر خبرگزاری فارس در گیلان آماده ارائه شماره حساب پدر امیرعلی به خیران نیک‌اندیش است.

انتهای پیام/2300/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول