اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده استاندار گیلان از امیرعلی عیادت کرد

خبرگزاری فارس: نماینده استاندار گیلان برای پیگیری وضعیت بیماری امیرعلی از این کودک عیادت کرد.

نماینده استاندار گیلان از امیرعلی عیادت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، با انتشار خبر «امیرعلی 3 ساله در آستانه مرگ/استمداد یک پدر از خیرین برای نجات فرزندش» خیران زیادی برای کمک به پدر امیرعلی در نجات فرزندش از مرگ کمک مالی و معنوی کرده‌اند.

کیهان هاشم‌نیا استاندار گیلان نیز با اطلاع از وضعیت امیرعلی نماینده خود را برای عیادت از این بیمار کوچک به منزل پدر امیرعلی اعزام کرد و دستورات لازم را برای پیگیری مداوای او صادر کرد.

عزیز پورعزیزی مدیر کل امور اجتماعی استانداری گیلان لحظاتی قبل به نمایندگی از استاندار به عیادت امیرعلی رفت و از نزدیک در وضعیت بیماری این کودک قرار گرفت و با پزشک معالجش در تهران به گفت‌وگوی تلفنی نشست.

پدر امیرعلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، اظهار کرد: نماینده ویژه استاندار گیلان با دیدن امیرعلی از وضعیت بیماری فرزندم ابراز تاسف کرد و قول همکاری داد.

محمد بیابانگردی با بیان اینکه نماینده استاندار گیلان عنوان کرد که از طریق خبرگزاری فارس در جریان بیماری امیرعلی قرار گرفته است، گفت: از خبرگزاری فارس بسیار تشکر می‌کنم که صدای استمداد مرا به گوش مردم مهربان و مسئولان رسانده است.

وی با قدردانی از هاشم‌نیا استاندار گیلان، افزود: استاندار گیلان دستور رسیدگی به وضعیت امیرعلی را دادند که از ایشان تشکر می‌کنم.

بیابانگردی درباره آخرین وضعیت فرزندش، اذعان کرد: امیرعلی آزمایش نخست MRI را در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران انجام داده و پزشک معالج او با دیدن عکس عنوان کرد که تومور مغزی امیرعلی تفاوتی نکرده و باید 30 دی ماه جاری یک آزمایش دیگر انجام دهد و پس از درمان دارویی به مدت 10 روز، کودک برای عمل جراحی مغز استخوان آماده شود.

وی با اشاره به کمک خیران به امیرعلی اظهار کرد: تاکنون حدود 20 میلیون تومان جمع‌آوری شده و برای عمل جراحی امیرعلی از مبلغ 70 میلیون تومان و با کمک‌های خیران و تخفیف‌های مراکز درمانی به حدود 35 میلیون تومان دیگر نیاز است.

پدر امیرعلی با قدردانی از افراد خیر کشورمان، افزود: با کمک‌های خیران به زنده ماندن فرزندم امیدوار شدم.

شماره تماس 0131-5544022 دفتر خبرگزاری فارس در گیلان آماده ارائه شماره حساب پدر امیرعلی برای ادامه مداوای فرزندش به خیران و نیک‌اندیشان است.

انتهای پیام/2300/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول