اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قدردانی پدر امیرعلی از خیران

خبرگزاری فارس: پدر امیرعلی از خیرانی که به ادامه مداوای فرزندش کمک کرده‌اند، قدردانی کرد و گفت: کمک خیران مرا به درمان قطعی فرزندم امیدوار کرده است.

قدردانی پدر امیرعلی از خیران

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، پس از شش روز از انتشار خبر «امیرعلی 3 ساله در آستانه مرگ/استمداد یک پدر از خیرین برای نجات فرزندش» خیران بسیاری زیادی در داخل و خارج از کشورمان با دفتر این خبرگزاری در گیلان تماس برقرار کرده و برای ادامه مداوای امیرعلی سه ساله و اهدای زندگی به او اعلام آمادگی کرده‌اند.

در ششمین روز از انتشار خبر مذکور خیرانی از ساری، تعدادی از کارمندان سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، مدیر هتل مشهد تهران، لاهیجان، رشت، قزوین، مشهد مقدس، اهواز، زنجان، اصفهان و... کمک‌های خیرخواهانه خود را برای نجات امیرعلی به حساب پدر وی واریز کردند.

پدر امیرعلی درباره آخرین وضعیت فرزندش، اظهار کرد: نخستین برگه آزمایش MRI امیرعلی را امروز دریافت کردم که باید صبح فردا نزد پزشک معالجش پرفسور آقامحمدی در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران ببرم.

محمد بیابانگردی با بیان اینکه دومین آزمایش MRI در تاریخ 30 دی جاری انجام می‌شود، گفت: این آزمایش آخرین وضعیت تومورهای مغزی امیرعلی را مشخص می‌کند که پزشک معالجش عنوان کرده از تاریخ 30 دی ماه امیرعلی باید در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران بستری شود تا خود را برای ادامه مداوا و پیوند مغز استخوان با نظر پزشک آماده کند.

وی با اشاره به اینکه پزشک معتقد است امیرعلی باید توانایی بیهوشی زیر عمل را داشته باشد، افزود: به همین دلیل باید در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری شود.

پدر امیرعلی با قدردانی از خیرانی که به کمک فرزندش شتافته‌اند، اذعان کرد: درباره وضعیت امیرعلی قطع امید کرده بودم اما با انتشار استمدادم در خبرگزاری فارس و کمک‌های خیران امید به زندگی امیرعلی در بنده زنده شد و از محبت‌های انسان‌های شریف و مهربان تشکر می‌کنم.

وی درباره مبلغ مورد نیاز برای عمل جراحی امیر علی، خاطرنشان کرد: با کمک‌هایی که خیران تاکنون به امیرعلی داشته‌اند مبلغ 20 میلیون تومان جمع‌آوری شده است و از 70 میلیون تومان مجموع هزینه درمان امیرعلی، مبلغ 30 میلیون تومان دیگر نیاز است و بقیه مبلغ توسط مرکز بیماری‌های خاص و بیمارستان تخفیف داده می‌شود.

بیابانگردی با تصریح بر اینکه به درمان بیماری پسرم امیدوار شده‌ام، افزود: خدا را شاکرم از اینکه انسان‌های مهربانی هستند که هموطنان خود را تنها نمی‌گذارند و از خداوند منان برای تمام دست‌هایی که به کمک امیرعلی آمده‌اند خیر و برکت و توٱم با سلامتی آرزومندم.

شماره تماس 0131-5544022 دفتر خبرگزاری فارس در گیلان آماده ارائه شماره کارت حساب بانکی پدر امیرعلی به خیران و نیک‌اندیشان است.

انتهای پیام/2300/ز30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول