اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وقتی زنگ‌های مهربانی در ایران به صدا درمی‌آید

امیرعلی زندگی را هدیه می‌گیرد

خبرگزاری فارس: دست‌های مهربانی که به امیرعلی سه ساله زندگی هدیه می‌کنند.

امیرعلی زندگی را هدیه می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، با گذشت چهار روز از انتشار خبر «امیرعلی 3 ساله در آستانه مرگ/ استمداد یک پدر از خیرین برای نجات فرزندش» خیران زیادی در تماس با دفتر این خبرگزاری در گیلان برای کمک مالی اعلام آمادگی کردند و برخی‌ها نیز با ابراز همدردی با پدر امیرعلی برای این کودک سه ساله دست بر دعا به سوی خداوند بی‌نیاز بلند کردند.

در چهارمین روز از انتشار خبر مذکور، خیرانی از تهران، اهواز، گرگان، هرمزگان، اصفهان، شهر کرد، یزد، آمل، رشت، ماکو و... مبلغی را برای ادامه درمان امیرعلی واریز کردند.

پدر امیر علی لحظاتی قبل از بیمارستان امام خمینی (ره) تهران در تماسی با دفتر این خبرگزاری، اظهار کرد: برای انجام آزمایش‌های لازم مانند MRI امیر علی ساعت 11 صبح در این بیمارستان وقت گرفته بودم که بدون نوبت یک ساعت زودتر آزمایش‌ها انجام شد.

محمد بیابانگردی افزود: پزشکان نوبت بعدی آزمایش مذکور را در 30 دی ماه جاری اعلام کردند که ساعت 14.40 دقیقه بعد از ظهر این روز آزمایش امیرعلی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه به دلیل نداشتن هزینه درمان امیر علی انجام آزمایش‌ها سه ماه دیرتر انجام شده است، گفت: اگر کمک خیران نبود نمی‌توانستم امروز آزمایش‌ها را انجام دهم.

پدر امیر درباره آخرین وضعیت فرزندش اذعان کرد: توموری که در مغز امیر علی است در حال رشد بوده و طبق نظر پزشکان به آبسه مغزی تبدیل شده و پزشک این کودک عمل جراحی مغز استخوان را تایید کرده است.

وی ادامه داد: طبق گفته پزشک، امیرعلی دچار بیماری نقص سیستم ایمنی (CGD) شده و به دلیل اینکه بدن او قدرت دفاعی ندارد نمی‌تواند با این بیماری مبارزه کند و پروفسور آقامحمدی امروز به ما گفت که باید سه ماه قبل عمل جراحی انجام می‌شد و هر قدر دیرتر شود بیماری امیرعلی کهنه‌تر و درمان او سخت‌تر می‌شود.

بیابانگردی با قدردانی از خیرانی که دست او را برای کمک به فرزندش گرفته‌اند، افزود: خدا را شاکرم از اینکه انسان‌های شریفی در این دنیا هستند که محبت آنها امید را در دل ما زنده کرده است.

وی با اعلام موجودی کمک‌های افراد خیر به امیرعلی، اظهار کرد: تاکنون با رقم 2.5 میلیون تومانی که قرار است یک خانم خیر به حساب بنده واریز کند در مجموع این کمک‌ها حدود 10 میلیون تومان می‌شود.

پدر امیرعلی نیاز فعلی هزینه جراحی مغز استخوان فرزندش را حدود 50 میلیون تومان ذکر کرد و گفت: از 70 میلیون تومان، مرکز بیماری‌های خاص 10 میلیون تومان و بیمارستان مذکور 5 میلیون تومان را تخفیف دادند و مقداری نیز تاکنون خیران کمک کردند که بخشی از این پول برای انجام آزمایش‌ها و خرید داروی امیرعلی هزینه شده و اکنون حدود 50 میلیون تومان نیاز است.

شماره تلفن 0131- 5544022 دفتر خبرگزاری فارس در گیلان آماده ارائه حساب کارت بانکی پدر امیرعلی به افراد خیر و نیک‌اندیش برای نجات زندگی این کودک سه ساله است.

انتهای پیام/2300/ز30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول