اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کارگروه رسانه و مطبوعات شورای پیشگیری از وقوع جرم:

انتخابات باید در فضای سالم و به دور از تنش برگزار شود

خبرگزاری فارس: سرپرست کارگروه رسانه و مطبوعات شورای پیشگیری از وقوع جرم خراسان‌رضوی گفت: انتخابات باید در فضای سالم و به دور از تنش با هدف حضور حداکثری برگزار شود.

انتخابات باید در فضای سالم و به دور از تنش برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی اردکانیان عصر امروز در در دومین جلسه از سلسله نشست‌های اخلاق انتخاباتی، انتخابات اخلاقی در جمع کارگروه رسانه و مطبوعات شورای پیشگیری از وقوع جرم در محل سالن جلسات دادسرای دادگستری خراسان‌رضوی اظهار کرد: کارگروه رسانه و مطبوعات که متشکل از نمایندگان رسانه‌های خراسان‌رضوی است، فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: هدف از فعالیت این کارگروه، ارتقای آگاهی عمومی در حوزه‌های مختلف و پیشگیری از وقوع جرم است.

اردکانیان با بیان اینکه تأکیدات مقام معظم رهبری در رأس عملکرد شورای پیشگیری از وقوع جرم محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: در سال 91 با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبتنی بر افزایش تولید ملی، این شورا به طور جدی در این فضا فعالیت جدی خود را آغاز و با نابسامانی‌های مرتبط با این امر در حوزه اقتصاد مبارزه می‌کند.

وی تصریح کرد: مطالبه از مسئولان، تشدید مبارزه با اشرار، صیانت از نهاد خانواده، کاهش جرائم خشن، نگاه ویژه به آسیب‌های اجتماعی با محوریت زنان، شرکت‌های هرمی و مبارزه با تخلفات در بازار برگی از برگ‌های فعالیت شورای پیشگیری از وقوع جرم خراسان‌رضوی تعریف می‌شود.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی دادگستری‌ خراسان‌رضوی با تأکید بر اینکه شورای پیشگیری از وقوع جرم خواستار برگزاری انتخابات سالم و بدور از تنش است، گفت: با توجه به تجربه موفق این شورا و در کنار آن کارگروه رسانه و مطبوعات در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال گذشته، برنامه‌ریزی‌ها برای انتخابات آینده انجام گرفته است.

اردکانیان یادآور شد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری انتخابات سالم و به دور از تنش، فرد فرد جامعه باید در مسیر نظام اسلامی با همدلی و وحدت حرکت کنند.

سرپرست کارگروه رسانه و مطبوعات شورای پیشگیری از وقوع جرم خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: کارگروه رسانه و انتخابات شورای پیشگیری از وقوع جرم از هیچ تلاشی در مسیر برگزاری انتخابات سالم و با حضور حداکثری دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/70009/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول