اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اشتغال و خود‌اتکایی بنیاد شهید:

7 هزار فرزند شهید بیکار در کشور وجود دارد / گلستان فرزند شهید بیکار ندارد

خبرگزاری فارس: مدیر کل اشتغال و خوداتکایی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در حال حاضر 7 هزار فرزند شهید بیکار در سطح کشور وجود دارد.

7 هزار فرزند شهید بیکار در کشور وجود دارد / گلستان فرزند شهید بیکار ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علی‎حیدر شیرآوند بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان از 30 هزار ایثارگر واجد شرایط متقاضی شغل در کشور خبر داد.

وی تصریح کرد: طبق برنامه پنجم توسعه اگر سالانه 40 هزار شغل در کشور برای فرزندان شاهد و ایثارگر ایجاد شود یقینا مشکل اشتغال آنها برطرف می‎شود.

گلستان نخستین استانی است که فرزند شهید بیکار ندارد

مدیر کل اشتغال و خوداتکایی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه گلستان نخستین استانی است که فرزند شهید بیکار ندارد، ابراز داشت: در سطح کشور فرزندانِ جانبازانِ آزاده 50 درصد به بالا دارای اشتغال هستند و در بین آنها بیکار وجود ندارد.

شیرآوند از استاندار گلستان به خاطر حمایت از اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر در دستگاه‎های دولتی تقدیر کرد و بیان داشت: مسئولان نظام اسلامی عاشقانه و با ارادت به خون شهدا زمینه اشتغال فرزندان شهید و ایثارگر را در دستگاه‎های دولتی فراهم کردند که این مهم جای خرسندی است.

اگر حتی 10 درصد از فرزندان شهدا بیکار باشند جای تاسف برای نظام وجود دارد

وی خاطرنشان کرد: اگر حتی 10 درصد از فرزندان شهدا و ایثارگران بیکار باشند جای تاسف برای نظام اسلامی وجود دارد.

مدیر کل اشتغال و خوداتکایی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تاکید بر اینکه همه، توفیق خدمت در زیر سایه ولایت را ندارند متذکر شد: باید به فرهنگ شهادت و ایثارگری تکیه کنیم چرا که این مهم راهگشای بسیاری از توفیقات در جامعه خواهد شد.

باید توجه ویژه‎ای در انتصاب مدیران و ارتقا شغلی فرزندان شهدا و جانبازان شود

شیرآوند از استاندار گلستان خواست تا زمینه اشتغال 670 نفر از فرزندان فارغ‎التحصیل جانبازان زیر 50 درصد گلستانی را تا پایان عمر دولت دهم فراهم کند.

وی با تاکید بر اینکه باید توجه ویژه‎ای در انتصاب مدیران و ارتقاء شغلی فرزندان شهدا و جانبازان شود متذکر شد: لازم است بیش از گذشته ماموریت آموزشی فرزندان شهدا و ایثارگران مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/2307/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول