اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

بحران‌ اقتصادی غرب نشانگر زوال نظام‌های غیر‌دینی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: بحران‌های اقتصادی و اجتماعی در اتحادیه اروپا، آمریکا و اکثر کشورهای غربی نشانگر زوال و نابودی نظام‌های غیر دینی است.

بحران‌ اقتصادی غرب نشانگر زوال نظام‌های غیر‌دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز بعدازظهر امروز در جمع مسئولان سپاه استان با تبریک هفته وحدت، میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و حضرت امام صادق (ع) و در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بیداری اسلامی نشانه دین خواهی مردم منطقه است.

وی با اشاره به موقعیت جمهوری اسلامی در حال حاضر ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند در شرایط بدر و خیبر هستیم، نوید پیروزی‌های بزرگ برای ملت ایران متصور است.

سرافراز با اشاره به زوال نظام‌های سرمایه‌داری و ماتریالیستی در دنیای کنونی تصریح کرد: بحران‌های اقتصادی و اجتماعی در اتحادیه اروپا، آمریکا و اکثر کشورهای غربی، نشانگر زوال و نابودی نظام‌های غیر دینی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری همچنین با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در سالیان اخیر، اذعان داشت: بی‌ثبات سازی اقتصادی، اجتماعی و فتنه‌انگیزی در دستور کار معاندان نظام جمهوری اسلامی است؛ اما با هوشیاری، بصیرت و آگاهی مردم در سایه رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری تمام نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب می‌شود.

وی به توطئه‌‍‌های استکبار در عدم شکل‌گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان پس از آنکه در مسیر حرکت خود به سمت چپاول اعتقادات و منابع این کشور با مبارزه امام خمینی (ره) روبه‌رو شدند،  با نیرنگ و دسیسه‌‎های مختلف امام خمینی(ره) را تبعید کردند ولی معظم‌له در خارج از کشور انقلاب را رهبری کردند و نیز حمایت مردم مومن و انقلابی در داخل باعث پیروزی ملت و بازگشت امام (ره) به آغوش میهن شد و نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شد.

سرافراز خاطرنشان کرد: از همان آغاز پیروزی انقلاب نیز دشمنان درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودند، تحمیل جنگ هشت ساله علیه نظام ما با حمایت ایادی استکبار و مشارکت جیره‌خوران آنان در امتداد این مسیر بود.

وی به جنگ نرم دشمن اشاره کرد و افزود: هجوم فرهنگی به اعتقادات، باورها و اصول اسلامی ملت انقلابی ایران از دیگر ترفندهای دشمن بود که بارها با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت مردم از این هجمه‎ها در امان بوده‌ایم.

انتهای پیام/68001/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول