اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای کرمان خبر داد

تولید و پخش مستند نقش اقشار مختلف در انقلاب

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: نقش قشرهای جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی در مستند‌‌ ارمغان انقلاب از سیمای کرمان به تصویر کشیده می‌شود.

تولید و پخش مستند نقش اقشار مختلف در انقلاب

حجت‌الاسلام سید جواد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برنامه‌های صدا و سیمای مرکز کرمان به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب‌ اسلامی‌ اظهار داشت: شبکه استانی صدا‌ی مرکز کرمان برنامه‌های متعددی را از جمله لحظه‌هایی گلباران در دست دارد که‌ برنامه‌ زنده رادیویی‌ است و هر روز از ساعت هشت و 30 دقیقه تا 12 پخش می‌شود.

وی افزود: این برنامه به گزارشی از جشن‌های مردمی‌، انعکاس برنامه‌های ستاد دهه فجر، نمایش روزهای خاطره، معرفی کتاب روز شمار انقلاب‌، شعر انقلاب‌، خبرهای انقلاب و مسابقه حضوری می‌پردازد. ‌

موسوی ابراز داشت: برنامه برگی از تقویم هر روز از ساعت 15 و 30 دقیقه تا 16 با مباحث تحلیلی انقلاب و بخش کلام نور‌ بیانات رهبر معظم انقلاب‌ از داستان تا نمایش ‌ظهر روز جمعه ‌با داستان‌هایی پیرامون حوادث انقلاب در کرمان و استان پخش می‌شود.

وی گفت: گفت‌وگو ‌با چهره‌های انقلاب، برنامه‌های کرمان سلام‌، آشیانه مهر‌، رادیوها روشن‌، مفرشو‌‌ و اهل آبادی با بخش‌های ویژه دهه فجر از جمله انقلاب در کلام دیگران‌، واژه‌های انقلاب‌، امام در آیینه دهه فجر برنامه پلاک با موضوع معرفی شهدای انقلاب و خاطرات روزهای مبارزه، برنامه‌های جمعه بازار‌، رمز عبور، سکو، فصل تازه و گل‌های خندان که نیز با توجه به مناسبت‌ها و مخاطبان خود به موضوع دهه فجر می‌پردازند.

موسوی با اشاره به برنامه‌های شبکه استانی سیما‌ی مرکز کرمان‌ ابراز داشت: جنگ شب‌های پرستاره برنامه‌ای است‌ که به صورت زنده در ایام‌الله دهه فجر به مدت 10 شب ساعت 21 و پنج دقیقه از سیمای مرکز کرمان پخش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این برنامه هر شب یکی از جشن‌های مردم در نقاط مختلف شهر کرمان انعکاس می‌یابد، گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب بخش‌های متنوع هنری از جمله سرود، کلیپ، معرفی هنرمندان‌، گزارش با حضور مردم بیان می‌شود.

موسوی بیان داشت: ویژه‌برنامه‌ شب‌های کرمان برنامه روتین شبانه سیمای مرکز کرمان که در ایام‌الله دهه فجر به صورت ویژه‌ پخش می‌شود، گفت‌وگو با مهمانی که در مبارزات انقلابی نقش داشته‌اند را طی 10 شب به مدت 45 دقیقه در دست دارد. 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان عنوان کرد: روایتی تصویری از کرمان در روزهای انقلاب در مستند کرمان و انقلاب که در 10 قسمت 20 دقیقه‌ای تهیه شده و در دهه فجر سال جاری از شبکه کرمان پخش می‌شود.

وی تصریح کرد: نقش روحانیان‌، زنان، ارتش، اصناف، فرهنگیان و دیگر قشرهای جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی در مستند‌‌ ارمغان انقلاب عنوان برنامه‌ای با مدت 20 دقیقه‌ از 12 تا 22 بهمن ماه بعد از اذان ظهر به تصویر کشیده شده است.

‌موسوی اذعان داشت: برنامه‌های جوان‌، نوجوان‌، کودک و خردسال و خانواده و سایر برنامه‌های سیما نیز به تناسب خود به موضوع انقلاب اسلامی می‌پردازند.

وی افزود: مستند شهدای انقلاب ‌نیز در معاونت اطلاعات و اخبار مرکز کرمان تهیه می‌شود که به معرفی شهدای انقلاب در کرمان و گفت‌وگو با یاران و خانواده شهدا می‌پردازد و در هفت برنامه 10 دقیقه‌ای تهیه شده است.‌

موسوی گفت: تهیه گزارش‌های رادیویی و تلویزیونی از اقدامات انجام شده در حوزه تولید ملی، تهیه گزارش از خدمات نظام اسلامی در نقاط مختلف استان انعکاس حضور گسترده مردمی در جشن‌ها‌ و برنامه‌های دهه فجر در قالب فیلم‌ها و عکس‌های ارسالی مردم، زمینه‌سازی برای برپایی هر چه باشکوهتر راهپیمایی 22 بهمن و پوشش همه جانبه این مراسم نیز مدنظر است.

انتهای پیام/‌2446/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول