اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد خبر داد

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 46 پروژه عمرانی در اسدآباد

خبرگزاری فارس: فرماندار اسدآباد گفت: در دهه فجر امسال 46 پروژه عمرانی و خدماتی در اسدآباد افتتاح یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 46 پروژه عمرانی در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، مصطفی آزادبخت ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اسدآباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و امام خمینی (ره)، اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی، یادآور همه ارزش‌ها و دستاورهای انقلاب و فرصتی مناسب برای ارائه گزارش عملکرد مدیران و مسئولان است.

وی ارائه گزارش عملکرد و فعالیت‌های دولت از سوی دولتمردان را در دهه فجر یک فرصت مناسب خواند و افزود: خدمات دولتمردان در کشور ایران قابل تحسین است، اما کافی نیست چرا که این خدمات در شهرستان‌های کوچکی همچون اسدآباد کم است.

فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه با اشاره به اینکه 44 پروژه در دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان اسدآباد به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: برای این تعداد پروژه 10 میلیارد و 168 میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

این مسئول پروژه‌های قابل افتتاح در شهرستان اسدآباد را شامل واحدهای مسکن مهر، آبیاری تحت فشار در سطح 349 هکتار از اراضی کشاورزی، پایگاه‌های مقاومت بسیج، نوسازی 20 واحد مسکونی مددجویی، عملیات اصلاح شبکه توزیع آب شهری، بهسازی و پیاده‌روسازی دانست.

آزادبخت ادامه داد: شاخص‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال، مسکن مهر و آبیاری تحت فشار و کلنگ‌زنی سایت اصلی دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی سه پروژه نیز در دهه فجر امسال در شهرستان اسدآباد نیز آغاز می‌شود، گفت: این پروژه‌ها شامل احداث شبکه فشار متوسط هوایی شهر آجین، پست 20.63 کیلو ولت سه راهی قوش‌تپه و سایت اصلی دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی است که برای اجرای این پروژه‌ها مجموعاً 45 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.

فرماندار اسدآباد همچنین به راه‌اندازی سامانه پخش دیجیتالی صدا و سیمای اسدآباد در دهه فجر امسال اشاره کرد و ادامه داد: برای این امر 400 میلیون اعتبار هزینه شده است.

این مسئول از اجرای 175 برنامه فرهنگی در دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: مسئولان و خدمتگزاران باید در این برنامه‌ها حضوری فعال داشته باشند.

آزادبخت با تبریک هفته وحدت، گفت: وجود وحدت در بین مسئولان و مردم موجب پیشرفت در امر مختلف می‌شود که در این شهرستان وجود وحدت کلمه در بین اقشار مختلف مردم  و مسئولان زبانزد است.

وی نقش رسانه‌ها را در انعکاس اخبار شهرستان مثبت و فعال دانست و گفت: اصحاب رسانه فعال در شهرستان به دنبال مانع‌تراشی، کم‌کاری و تضعیف شهرستان نبوده‌اند که این مهم نکته قابل تحسین است و می‌طلبد برنامه‌های دهه فجر امسال را نیز همچون گذشته به خوبی انعکاس و الگوسازی کنند.

فرماندار شهرستان اسدآباد در پایان با تأکید بر شرکت اقشار مختلف مردم و مسئولان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال خاطرنشان کرد: صاحبان اصلی انقلاب اسلامی مردم هستند چرا که در تمام صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضوری فعال دارند و مسلماً در راهپیمایی امسال هم نقشی بی‌بدیل را خواهند داشت.

انتهای پیام/89008/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول