اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

364 واحد مسکونی در شهر جعفریه افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان قم از افتتاح 364 واحد مسکونی همزمان با دهه فجر در شهر جعفریه قم خبر داد.

364 واحد مسکونی در شهر جعفریه افتتاح می‌شود

محمدرضا علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به شرایط متقاضیان مسکن مهر اظهار کرد: افراد متأهل و زنان سرپرست خانوار در صورتی که فاقد مسکن و زمین باشند می‌توانند در زمینه مسکن مهر تقاضا داده و در صورت تأیید از تسهیلات این بخش بهره‌مند شوند.

وی عنوان داشت: اکنون پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای جعفریه، قنوات، سلفچگان و کهک در حال انجام است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان قم خاطرنشان کرد: 200 واحد مسکونی در کهک نیز آماده تحویل است و 200 واحد دیگر در آینده‌ای نزدیک با تکمیل خدمات زیربنایی و تأمین آب واحدها آماده واگذاری می‌شود.

وی به پیشرفت دیگر پروژه‌های مسکن مهر اشاره کرد و گفت: پروژه‌های مسکن در بخش سلفچگان، 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و 100 نفر متقاضی در این پروژه ثبت‌نام کردند.

علیزاده با اشاره به پیش‌بینی پروژه 524 واحدی برای منطقه سلفچگان گفت: از این تعداد 100 نفر از افراد بومی، متقاضی این مسکن‌ها هستند و برای تعداد واحدهای باقیمانده در حال رایزنی برای جذب متقاضی در منطقه ویژه و ناحیه صنعتی هستیم.

وی از افتتاح 364 واحد مسکونی همزمان با دهه فجر در شهر جعفریه خبر داد و افزود: پروژه‌های این بخش از پاییز 89 آغاز شده و اکنون آماده بهره‌برداری است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان قم یادآور شد: به ازای هر واحد 25 میلیون تومان وام اختصاص پیدا کرده و میزان هزینه باقیمانده را متقاضیان پرداخت می‌کنند.

وی عنوان داشت: پروژه 218 واحدی زمزم3 از دیگر پروژه‌ها بوده که اکنون در حال ثبت‌نام از متقاضیان هستیم.

علیزاده یادآور شد: پروژه زمزم2 در زمینی به مساحت 6 هزار و 637 متر مربع و زیربنای 21 هزار و 315 متر مربع در قالب 180 واحد پیش از این پروژه احداث شده است.

انتهای پیام/78003/ج20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول