اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردل:

10 طرح کشاورزی در اردل به تصویب رسید

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردل از تصویب 10 طرح کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

10 طرح کشاورزی در اردل به تصویب رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد فیروز خسروی صبح امروز در نشست کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان، اظهار داشت: این تعداد طرح کشاورزی با اعتباری افزون بر 565 میلیون تومان در زمینه‌های احداث مزارع پرورش ماهی، احداث و توسعه باغ، نوسازی و بهسازی اماکن دامی و احداث استخر به تصویب رسید.

وی از ارجاع هشت پرونده متقاضی احداث باغ به مساحت 9 هکتار به منابع طبیعی خبر داد و گفت: همچنین 58 نفر متقاضی احداث شیلات برای اخذ مجوز آب باید به شرکت آب منطقه‌ای مراجعه کنند.

خسروی با بیان اینکه بخش کشاورزی در این شهرستان با نگاه ویژه‌ می‌تواند به عنوان یکی از قطب‌های مهم کشاورزی در استان محسوب شود، بیان داشت: ارائه تسهیلات و خدمات به کشاورزان در این شهرستان یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید انجام شود.

فرماندار شهرستان اردل خواستار جدیت مسئولین در طرح‏های توسعه‏ای کشاورزی شهرستان اردل شد و افزود: مطالعات طرح‏های کشاورزی در شهرستان باید به شکل مناسبی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به تاکید دولت مبنی بر توسعه کشاورزی در کشور لازم است تا هر چهار بخش شهرستان اردل در این زمینه فعال‌تر از گذشته عمل کنند.

خسروی متذکر شد: علاقمندان به تولید در بخش‌های مختلف کشاورزی می‌توانند با معرفی طرح و مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها از این فرصتی که دولت با هدف افزایش توان تولید در استان فراهم کرده است، استفاده کنند.

این مسئول با تأکید بر اینکه طرح‌هایی که به عنوان طرح‌های مصوب در این جلسات به تصویب می‌رسند باید به معنای واقعی سبب توسعه کشاورزی در شهرستان اردل شوند، خاطرنشان کرد: برهمین اساس لازم است تا جهاد کشاورزی نیز با جدیت هر چه بیشتر در مورد این طرح‌ها دقت نظر داشته باشد.

خسروی با بیان اینکه حمایت از طرح‌های توسعه کشاورزی می‌تواند گام مؤثری در راستای حمایت از فارغ‌التحصیلان رشته کشاورزی بردارد، متذکر شد: در اصل حمایت از طرح‌های توسعه کشاورزی حمایت از فارغ‌التحصیلان رشته کشاورزی است که در تلاش برای ایجاد اشتغال و خدمت‌رسانی به کشور هستند.

انتهای پیام/68001/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول