اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جم مطرح کرد

مشارکت فعال خیران شهرستان جم در مدرسه‌سازی

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش جم گفت: خیران شهرستان جم در مدرسه‌سازی مشارکت فعالی دارند.

مشارکت فعال خیران شهرستان جم در مدرسه‌سازی

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حسین اسکندری صبح امروز در آیین تجلیل از خیر پیشکسوت شهرستان جم حاج محمد دهقان اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و تقویت این نهاد امری لازم است.

وی افزود: دانش‌آموزان آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و توسعه فضاها و زیرساخت‌های آموزشی گامی ارزشمند در رشد و توسعه تعلیم و تربیت است.

رئیس آموزش و پرورش جم با بیان اینکه خیران شهرستان جم در مدرسه‌سازی مشارکت فعالی دارند، خاطرنشان کرد: این امور پاداش زیادی نزد خداوند دارد و امیدوار هستیم این مسیر تداوم یابد.

اسکندری ضمن تقدیر و تشکر از خیر نیکوکار، کار بزرگ ایشان را خداپسندانه دانست و عنوان کرد: هفته گذشته در شهر ریز نیز یکی از خیران یک قطعه زمین به آموزش و پرورش برای ساخت مدرسه اهدا کرد.

وی بیان کرد: یک خیر جمی نیز در چند روز آینده یک قطعه زمین به مساحت 2 هزار متر مربع در بهترین جای شهر به آموزش و پرورش اهدا خواهد کرد که بخش عظیمی از مشکلات آموزشی در مرکز شهر برطرف می‌شود.

مشارکت در مسجد و مدرسه‌سازی اهمیت زیادی دارد

امام جمعه شهرستان جم نیز ضمن تقدیر از این خیر نیکوکار جمی، کار ارزشمند ایشان را مهم خواند و بیان داشت: دانش‌آموزان این هنرستان افتخار استان و شهرستان هستند و امید است هر ساله شاهد کسب موفقیت‌های بیشتر این عزیزان در سطح دانشگاه‌های کشور باشیم.

حجت‌الاسلام محمد گنجی یادآور شد: مشارکت در امور خیر همانند ساخت مدرسه و مسجد ارزش و اهمیت زیادی دارد.

محمد زائری مدیر هنرستان کار آفرینان جم نیز ضمن تشکر و قدردانی از حاج محمد دهقان ( اهداء کننده زمین آموزشگاه ) از تمام مدعوین شرکت کننده در این مراسم تشکر کرد.

در این آیین که با حضور مسئولان و دانش‌آموزان هنرستان کارآفرینان برپا شد، خیر جمی در اقدامی خداپسندانه زمین آموزشگاه را اهدا کرد.

در آئین تجلیل از حاج محمد دهقان به‌عنوان خیر جمی و اهدا کننده زمین آموزشگاه همچنین از دانش‌آموزان برتر هنرستان تقدیر و جوائزی به رسم یادبود از سوی مدیریت آموزشگاه به آنها تقدیم شد.

انتهای پیام/2451/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول