اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره برق چرام خبر داد

برخورداری روستاهای بالای پنج خانوار چرام از نعمت برق

خبرگزاری فارس: رئیس اداره برق چرام با بیان اینکه روستاهای دارای برق این شهرستان 100 روستا بوده، گفت: تقریباً تمام روستاهای بالای پنج خانوار چرام از نعمت برق برخوردار هستند.

برخورداری روستاهای بالای پنج خانوار چرام از نعمت برق

رضا زارع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام با بیان اینکه برق‌رسانی به بافت قدیم شهر چرام سال 55 انجام شد، اظهار کرد: در حال حاضر قریب به 10 هزار و 100 مشترک برق در شهرستان وجود دارد.

رئیس اداره برق چرام 3 هزار و 400 عدد از این اشتراک را در شهر چرام اعلام کرد و با بیان اینکه تعداد روستاهای دارای برق 100 روستا بوده، عنوان داشت: تقریباً تمام روستاهای بالای پنج خانوار از نعمت برق برخوردار هستند.

وی افزود: اکنون ایستگاه 132 کیلووات از مصوبات دولت با پیشرفت نزدیک به 30 درصد در حال احداث بوده که نیاز آینده چرام را نیز تأمین خواهد کرد.

این مسئول به توسعه صنعت توزیع برق در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: درصد زیادی از تأسیسات صنعت برق استان کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های پس از انقلاب اسلامی اجرا شده است.

زارع به رشد برق‌رسانی به روستاها در این سال‌ها اشاره کرد و گفت: برق‎رسانی در زندگی اجتماعی مردم پس از پیروزی انقلاب در اولویت قرار گرفت.

وی برق‌رسانی را یکی از افتخارآمیزترین فعالیت‌های اقتصادی ایــران پـس از پـیروزی انقـﻼب اسلامی برشمرد و متذکر شد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در اوج فعالیت‌های رژیم طاغوت، فقط 1.3 میلیون مشترک برق اعم از خانگی، عمومی، صنعتی و کشاورزی وجود داشت.

رئیس اداره برق چرام اضافه کرد: نکتـه حائز اهمیت در برق‌رسانی، دارا شدن بسیاری از روستاهای کشور و دورترین نقاط از نعمت برق است.

انتهای پیام/82002/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول