اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی سرعت بیش از حد مجاز

یک خودروی سواری در جنوب تهران واژگون شد

خبرگزاری فارس: رعایت نکردن اصول رانندگی و سرعت بیش از حد مجاز، واژگونی خودروی سواری و مصدومیت راننده را در بلوار جوانه به همراه داشت.

یک خودروی سواری در جنوب تهران واژگون شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران و به‌ نقل از پایگاه خبری 125، در پی اطلاع‌رسانی تعدادی از رانندگان عبوری با سامانه آتش‌نشانی مبنی بر واژگونی یک‌ دستگاه خودروی سواری، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 28 را به آدرس غرب به شرق بلوار جوانه، نرسیده به پاسگاه نعمت‌آباد اعزام کرد.

فرمانده آتش‌نشانان اعزامی گفت: در هنگام رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری بر اثر سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل آن پس از برخورد با موانع وسط بلوار، واژگون شده و و بنزین و روغن زیادی از آن نشت کرده و در بلوار جاری شده بود.

علی فولادی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله عملیات خود را آغاز کردند و همزمان با رعایت نکات ایمنی و قطع جریان برق خودرو، راننده 31 ساله آن را که از ناحیه سر دچار مصدومیت شده بود با دقت هر چه تمام از خودرو خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند.

فرمانده آتش‌نشانان اعزامی در پایان خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان با برگرداندن خودرو به حالت اولیه و تحویل محل به نیروهای انتظامی و عوامل راهور به عملیات خود پایان دادند.

انتهای پیام/2462/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول