اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج طلاب و روحانیون شاهرود:

اقدامات نرم‏افزاری برای روشنگری در جامعه انجام شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون شهرستان شاهرود گفت: باید اقدامات نرم‏افزازی در جهت افزایش آگاهی و روشنگری در جامعه انجام شود.

اقدامات نرم‏افزاری برای روشنگری در جامعه انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام عباس‏علی ترشیزی ظهر امروز در جلسه بسیج طلاب شاهرود که با حضور صاحب‏نظران حوزه علمیه این شهر برگزار شد، در سخنانی با اشاره به فرهنگ بسیج و بسیجی اظهار داشت: گسترش فرهنگ بسیجی که همان اسلام ناب محمدی(ص) است، از جمله کارها و تکالیف اصل و اصیل ماست.

وی افزود: در عصر حاضر، دشمنان با انواع و اقسام نیرنگ‌ها و دسیسه‏چینی‌ها در تلاش هستند تا نفوذ اسلام و تشیع را در جهان کم کنند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون شهرستان شاهرود افزود: در این شرایط، باید تلاش کنیم تا با استفاده از فرهنگ بسیج که اکنون در تمام جهان به عنوان فرهنگ مقاومت و ایستادگی مطرح شده، برابر استکبار بایستیم.

لزوم به‏کارگیری نخبگان حوزه علمیه در برنامه‌های بسیج

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: باید در جهت بسط، نشر و ترویج این فرهنگ در جامعه تلاش و به هر وسیله‌ای که می‌توانیم و با به‏کارگیری برنامه‌های مختلف در این راه تلاش کنیم.

ترشیزی اظهار داشت: باید اقدامات نرم‌افزاری را در جهت روشنگری جامعه از دسیسه‌های دشمنان انجام دهیم و با به‏کارگیری علوم روز که نسل جوان از آن استقبال می‌کنند، به جنگ دشمن برویم.

وی با تاکید بر لزوم به‏کارگیری نخبگان حوزه علمیه در این برنامه‌ها گفت: باید از نخبگان حوزه علمیه در جنبش نرم‌افزاری استفاده و دیدگاه‌ها و نظرات آنها را عملیاتی کنیم تا بتوانیم کارهای اثرگذارتری انجام دهیم.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون شهرستان شاهرود همچنین افزود: در این راستا، نشریه «بلاغ» به صورت دوماهنامه توسط حوزه بسیج طلاب و روحانیون شاهرود با موضوعات مختلف فرهنگی، هنری، سیاسی، تحلیل و بررسی، و برنامه‌های محتوایی حوزه انتشار می‌یابد که مورد استقبال طلاب قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2249/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول