اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عسلویه:

کسانی که می‌گویند در عسلویه کار نشده مزدور هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه عسلویه گفت: بعضی بلندگوهای بیگانه و دشمنان می‌گویند در عسلویه کار نشده و کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند قطعا مزدور هستند.

کسانی که می‌گویند در عسلویه کار نشده مزدور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با تبریک ایام خجسته و نورانی میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: خداوند بهترین الگو و به عبارتی بهتر الگوی حسنه و نیک را در وجود پیامبر اسلام(ص) قرار داده است.

وی افزود: پیامبر اسلام(ص) بهترین الگو و سرمشق برای بشریت است و کسانی که برای رسیدن به نعمت‌های جاویدان خدا در آخرت تلاش می‌کنند باید از اخلاق و رفتار نیک پیامبر اسلام(ص) درس بگیرند.

امام جمعه عسلویه با تبریک هفته وحدت خاطرنشان کرد: ولادت پیامبر (ص) برابر تقویم برادران اهل سنت 12 ربیع و در تقویم برادران شیعه 17 ربیع‌الاول است و این تدبیر و دوراندیشی حضرت امام(ره) و پس از ایشان مقام معظم رهبری بود که این هفته را به نام هفته وحدت نام‌گذاری کرده‌اند و همه ما وظیفه داریم وحدت را عملیاتی کنیم.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: تشکیل جلسات ما را به نقطه مطلوب نمی‌رساند و باید عملا وحدت را بروز و ظهور دهیم.

وی با بیان اینکه باید وحدت را جدی بگیریم گفت: قرآن دستور اکیدی به وحدت داده و آیه « واعتصمو بحبل‌الله جمیعا و لا تفرقوا» نشان‌دهنده اهمیت وحدت است.

پیامبر اسلام(ص) کانون وحدت است

امام جمعه عسلویه با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص) کانون وحدت است افزود: اشتراکات چشم‌گیری بین شیعه و سنی است و باید به ریسمان الهی چنگ بزنیم و وحدت را حفظ کنیم و وحدت باید در گفتار و کردارمان باشد.

هاشمی‌نژاد اذعان داشت: دست‌های ناپاکی وجود دارد که می‌خواهند بین ممالک اسلامی تفرقه بیندازند و این اختلاف‌افکنان نه شیعه و نه سنی هستند و افرادی مفسد و مریض الاحوال هستند.

وی با اشاره به دهه فجر نیز اظهار داشت: خیرات و برکات نظام اسلامی بسیار زیاد است و این نعمات به برکت خون شهدا و زحمات امام راحل و روحانیت و شما ملت به وجود آمده است.

امام جمعه عسلویه با بیان اینکه روستاهای دورافتاده به برکت انقلاب آباد شده گفت: در رژیم گذشته هیچ امکاناتی در روستاها نبود و امروز خدمات زیادی انجام می‌شود. دشمنی دشمنان با نظام به خاطر خدمات نظام به مردم است و دشمن می‌خواهد بین مردم و مسئولان فاصله بیاندازد.

وی به خدمات دولت در عسلویه اشاره کرد و گفت: بعضی بلندگوهای بیگانه و دشمنان می‌گویند در عسلویه کار نشده و کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند قطعا مزدور هستند.

امام جمعه عسلویه یادآور شد: در جای‌جای عسلویه و روستاهای اطراف کارهای زیادی انجام شده و مسئولان باید اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/2451/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول