اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت پل سفید در سوادکوه:

تبعیت از ولی فقیه رمز دوری از آتش نمرودیان زمان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت پل سفید در شهرستان سوادکوه با اشاره به بحران‌های مختلف جهان، گفت: تبعیت از ولی‌فقیه، رمز دوری از آتش نمرودیان زمان است.

تبعیت از ولی فقیه رمز دوری از آتش نمرودیان زمان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام رمضان اسکندری امام جمعه موقت پل سفید در خطبه‌های نماز جمعه پل سفید با اشاره به بحران‌های مختلف جهان، به رهبری و درایت مقام معظم رهبری گفت: تبعیت از ولی‌فقیه، رمز دوری از آتش نمرودیان زمان است.

امام جمعه موقت پل سفید ادامه داد: تبعیت از ولی فقیه رمز دوری از آتش نمرودیان زمان است.

اسکندری با اشاره به میلاد پیامبر اسلام و امام صادق به سجایای اخلاقی آنان اشاره و خاطر نشان کرد: آیات و روایات مختلف بیانگر ارزش و عظمت معصومین ماست.

امام جمعه موقت پل سفید به هفته وحدت و توجه به محتوای آن اشاره کرد و بیان داشت: بحران‌های جهان اسلام با وحدت و اتحاد، قابل حل است.

خطیب نماز جمعه پل سفید به انتخابات پیش رو اشاره و تصریح کرد: همدلی و رعایت قانون مورد تأکید همگانی برای انتخابات پرشور است.

* اخلاق از گمشده‌های بشر امروز است

حجت‌الاسلام علی رضانژاد امام جمعه موقت زیراب نیز با اشاره به میلاد پیامبر گرامی اسلام و امام جعفر صادق (ع) به رعایت تقوای الهی اشاره کرد و گفت: اخلاق از گمشده‌های بشر امروز است.

امام جمعه موقت شهر زیراب به بیان برخی از شاخص‌های اخلاق و تأثیر آن در زندگی اشاره و یادآور شد: به‌دست آوردن اخلاق نیک، سلام کردن، چگونگی رفتار با مردم از نمونه‌های اخلاق است.

وی با تأکید بر اینکه اگر جامعه به بیان پیامبر (ص) و ائمه معصومین (ص) عمل می‌کردند، شاهد بداخلاقی و انحراف در جامعه بشری نمی‌شدیم، متذکر شد: دینداری، تواضع و بخشش و همچنین کسب حلال موجب کسب محبت می‌شود.

امام جمعه موقت شهر زیراب به حماسه مردم هزار سنگر آمل در 6 بهمن اشاره کرد و گفت: دستاوردهای آن حماسه ماندگار، همچنان مورد توجه است.

رضانژاد به مناسبت ارتحال آیت الله العظمی شیخ محمد کوهستانی به سجایای اخلاقی وی اشاره کرد و در ابعاد شخصیتی آن عالم بزرگوار مطالبی بیان کرد.

امام جمعه موقت شهر زیراب با اشاره به در پیش بودن ایام‌الله 22 بهمن‌ماه به ابعاد شخصیتی معمار کبیر این انقلاب اشاره و یادآور شد: با ورود امام راحل به میهن اسلامی، ریشه رژیم 2500 ساله ستمشاهی فرو ریخت.

* آموزه‌های دین اسلام نوید زندگی سالم و متعالی را به بشر می‌دهد

حجت‌الاسلام محمد مهدوی امام جمعه شیرگاه در شهرستان سوادکوه نیز با اشاره به ویژگی‌های جاویدان شدن آموزه‌های دینی اسلام، گفت: معصوم بودن و دوری از گناه، موجب احترام و ارزش معصومین و ائمه (ع) در بین جهانیان شده است.

امام جمعه شیرگاه بر اصول و ارزش‌های مشترک دین اسلام در بین مسلمانان اشاره و اظهار کرد: آموزه‌های دین اسلام، نوید زندگی سالم و متعالی را به بشر می‌دهد.

وی در پایان با اشاره به لزوم وحدت بین مسلمانان بر نقشه‌های دشمنان برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان اشاره و یادآور شد: وحدت مسلمانان راهکار تضعیف دشمنان دنیاپرست است.

انتهای پیام/86015/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول