اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دانسفهان:

دولت مراقب تبعات اجرای فاز دوم هدفمندی باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه دانسفهان با تأکید بر لزوم آگاهی و برنامه‌ریزی وسیع‌تر دولت برای اجرای دقیق و صحیح فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها نسبت به تبعات اجرای فاز دوم آن هشدار داد.

دولت مراقب تبعات اجرای فاز دوم هدفمندی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌ زهرا استان قزوین حجت ‌الاسلام حسین انصاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر دانسفهان در مصلی نماز جمعه این شهر با گرامیداشت هفته وحدت اظهار داشت: وحدت در سایه ایمان الهی مقدر شده و امروز مسلمانان و آحاد امت‌ اسلامی باید در راستای شناسایی و دفع توطئه‌های اختلا‌ف‌ برانگیزانه دشمنان تلاش کنند.

امام جمعه دانسفهان افزود: شیعه و سنی برادر یکدیگر هستند اما امروز اختلافات به جایی رسیده است که کشت و کشتار در میان امت‌ اسلامی شدت گرفته و دشمنان از این اختلاف سود می‌برند.

وی با اشاره به شش بهمن‌‌ ماه سال روز حماسه مردم آمل در سال 60  تصریح کرد: منافقان و مزدوران در چنین روزی به شهر آمل هجوم آورده و درصدد اشغال و آشوب در این شهر بودند اما مقاومت و ایستادگی مردم سبب دفع این توطئه و جاوید شدن حماسه‌ای دیگر شد.

 

وحدت با هر گروه و دسته‌ای امکان‌پذیر نیست

امام جمعه دانسفهان با بیان اینکه وحدت با هر گروه و دسته‌ای امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: وحدت با استکبار، دشمنان و مزدوران هیچ‌گاه و در هیچ صورتی امکان‌پذیر نبوده و کسانی که بر طبل مخالفت با ولایت و نظام اسلامی می‌کوبند هیچ‌گاه نمی‌توانند مشترک خوبی برای ملت ایران باشند.

انصاری پیرامون جریانات سیاسی در انقلاب اسلامی تصریح کرد: قطار انقلاب امروز با قدرت به پیش حرکت کرده و در این مسیر کسانی از این قطار پیاده شده و البته عده‌ای نیز تا مقصد همراه می‌مانند.

وی با بیان اینکه اصولگرایی بدون تبعیت از ولایت و خارج شدن از قطار انقلاب اسلامی معانی نمی‌یابد، عنوان کرد: اصولگرایی به معنای پایبندی بر اصول و معیار‌های مشترک انقلاب و اسلام است که البته امروز انشقاق‌های نیز در جمعیت اصولگرایان نفوذ یافته و باید با بصیرت این جریانات را دور کرد.

امام جمعه دانسفهان با انتقاد شدید از وضعیت معیشتی مردم در حوزه اقتصادی تصریح کرد: دولت و مجلس امروز باید با وحدت مسئله‌ها و دغدغه‌ها را پیگیری کنند و به فکر معیشت مردم باشند.

انصاری عنوان کرد: مسئولان قوا وحدت را باید سرلوحه کار خویش قرار داده و در این راستا گام بردارند و در مسئله اجرای فاز دوم هدفمندی نیز باید مراقب افزایش شدید قیمت‌ و وضع حال مردم باشند.

انتهای پیام/77005/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول