اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیراز:

مردم سران‌فتنه را نخواهند بخشید/برائت مجدد از فتنه‌گران در 22بهمن

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیراز گفت: مردم سران فتنه را به راحتی قابل بخشش نمی‌دانند و در 22 بهمن امسال نیز مجدداً از فتنه گران اعلام برائت خواهند کرد.

مردم سران‌فتنه را نخواهند بخشید/برائت مجدد از فتنه‌گران در 22بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر اظهار داشت: مردم بارها برائت و بیزاری خود از سران فتنه را اعلام کرده و در راهپیمایی امسال 22 بهمن امسال نیز این موضع را با قاطعیت تکرار می‌کنند.

وی افزود: مردم از اظهارنظرهای برخی در راستای تطهیر سران فتنه و رفو کردن اعمالی که مشکلات بزرگی برای نظام ایجاد کرد، نگران هستند.

خطیب نماز جمعه شیراز ادامه داد: امسال راهپیمایی 22 بهمن باشکوه‌تر از سال‌های گذشته، بانشاط و شادابی و بصیرت کامل برگزار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: با وجود مشکلاتی که در امر معیشت برای اقشاری از جامعه وجود دارد و با وجود انتظارات به حق مردم از مسئولان و فرهیختگان، ملت ایران همواره در دفاع از نظام جمهوری اسلامی، منافع ملی و مقام معظم رهبری در صحنه هستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم در این راهپیمایی به مسئولان پیام می‌دهند که از بگومگوهای بی‌حاصل نگران هستند و اعتقاد دارند برخی از آسیب‌های امنیتی که در جامعه رخ می‌دهد ناشی از این بگومگوها است.

ایمانی بیان کرد: مردم با راهپیمایی خود می‌گویند که با داشتن رهبری فرزانه و حکیم، ملتی بصیر، امکاناتی عظیم و منابعی غنی این کشور بر مشکلات معیشتی فائق می‌آید به شرط آن که مسئولان برای رفع مشکلات برنامه‌ریزی بهتری داشته باشند.

وی ابراز داشت: مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال تمام مسلمانان را به وحدت کلمه فرا می‌خوانند چرا که مسلمانان یک خدا، یک پیامبر، یک قبله و یک کتاب دارند.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: ملت ایران می‌دانند که دشمن در شرایط فعلی جنگ احزاب را به وجود آورده تا با تحریک گروه‌های تکفیری مسلمانان را به جان یکدیگر بیاندازد.

به گفته ایمانی، مردم در راهپیمایی امسال از دولت و مجلس می‌خواهند با پایان دادن به مجادلات بی‌حاصل تورم لجام‌گسیخته و فشار بر اقشار متوسط و ضعیف را حل کنند.

وی تصریح کرد: در آستانه شب عید و پایان سال، مردم هزینه‌های اضافی دارند و دولت باید برای حل آن با کمک مجلس و مدیریت‌های میانی قدم بردارد.

انتهای پیام/2448/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول