اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده مردم جیرفت در مجلس

مشکلات روستاهای بخش مرکزی جیرفت بررسی شد

خبرگزاری فارس: با حضور فرج‌الله عارفی نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی مشکلات تعدادی از روستاهای بخش مرکزی جیرفت بررسی شد.

مشکلات روستاهای بخش مرکزی جیرفت بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، با حضور فرج‌الله عارفی نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان این شهرستان مشکلات مردم در تعدادی از روستاهای بخش مرکزی جیرفت مورد بررسی قرار گرفت.

فرج‌الله عارفی در جمع مردم روستای طوهان از توابع بخش مرکزی شهرستان جیرفت اظهار داشت: در کشور سه قوا وجود دارد که هر کدام وظیفه‌ای دارد و کار قوه مقننه قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون است.

وی افزود: با تعامل و همکاری مسئولان کارهای خوبی در شهرستان جیرفت انجام شده است و برای خدمتگذاری لحظه‌ای کوتاهی نمی‌کنیم و یکی از اقدامات مهم در زمینه ساماندهی محصولات کشاورزی ایجاد زمینه لازم برای بسته‌بندی مناسب محصولات است که قانون آن با 201 رأی در مجلس به تصویب رسیده است.

وی افزود: در زمینه مدارس این روستا طبق دستورالعمل وزارتخانه باید تعداد دانش‌آموزان به حد نصاب برسد تا شرایط ساخت مدرسه را داشته باشد و این روستا و روستاهای همجوار با احداث یک مدرسه پوشش داده می‌شوند.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی همچنین در جمع اهالی روستای میانده با بیان اینکه وظیفه ما حضور در میان مردم همراه با مسئولان برای رفع مشکلات آن‌ها است، اظهار داشت: و در صورت تخصیص اعتبار مشکل جاده این روستا برطرف و همچنین مشکل زمین‌های روستا هم در صورت داشتن سند مالکیت رفع می‌شود.

عارفی در دیدار با اهالی روستای ساغری نیز اظهار داشت: پیگیری‌های لازم برای برطرف شدن مشکلات آب کشاورزی این روستا انجام می‌شود و در صورت تخصیص اعتبار مشکل افت ولتاژ برق نیز رفع می‌شود.

به گزارش فارس، اهالی روستای میانده نبود خانه عالم و امکانات ورزشی، مدرسه ابتدایی و راه روستایی را به عنوان مشکلات موجود بیان کردند و خواستار رسیدگی هر چه سریعتر مسئولان برای رفع آن‌ها شدند.

همچنین کمبود آب کشاورزی، لزوم تقویت شبکه برق روستا، کمبود امکانات ورزشی، سهمیه سوخت اهالی و فرسودگی مدارس به عنوان مهمترین مشکلات توسط اهالی روستای ساغری مطرح شد.

انتهای پیام/2655/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول