اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فولاد خوزستان در گفت‌وگو با فارس:

فولاد خوزستان به دنبال تثبیت وضعیت خود در جدول است

خبرگزاری فارس: سرمربی فولاد خوزستان گفت: فولاد خوزستان به دنبال تثبیت وضعیت خود در جدول رقابت‌ها و رسیدن به صدر جدول است.

فولاد خوزستان به دنبال تثبیت وضعیت خود در جدول است

حسین فرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: فولاد خوزستان به دنبال آن است که وضعیت خود را در جدول رقابت‌ها بهبود بخشد و در این باره نیاز به بردی مقابل سایپا البرز دارد و امروز با تمام توان به میدان خواهد رفت.

وی افزود: فولاد خوزستان از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است و به این دلیل روحیه مضاعف برای کسب امتیاز در بازی عصر امروز و وضعیت موجود در لیگ باعث شده است که با همه توان به میدان برود و برای موفقیت در میدان از همه توان خود استفاده کند.

فرکی خاطرنشان کرد: فولاد خوزستان در شرایط کنونی در وضعیت آرمانی قرار دارد و از نظر جسمانی نیز بازیکنان در وضعیت خوبی قرار دارند و به این دلیل هیچ مشکلی برای موفقیت در بازی عصر امروز وجود ندارد.

وی با تأکید بر این‌که فولاد خوزستان تنها به سهمیه آسیایی می‌اندیشد، تأکید کرد: برای رسیدن به سهمیه آسیایی تلاش زیادی خواهیم کرد و کادر فنی، مجموعه تیم و بازیکنان فولاد خوزستان تنها برای رسیدن به این موفقیت می‌جنگند.

سرمربی فولاد خوزستان افزود: در شرایط کنونی فولاد خوزستان بیش از یک‌هزار دقیقه است که در بازی‌های لیگ در بازی‌های مستمر نباخته است و این خود رکودی ماندگار در لیگ برتر فوتبال کشور محسوب می‌شود.

گفتنی است،‌ تیم فولاد خوزستان در 11 بازی گذشته بدون باخت بوده است و در شرایط کنونی در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در کرج به مصاف سایپای البرز خواهد رفت.

فولاد خوزستان در بازی رفت مقابل این تیم در اهواز با گل‌های مهدی نوری و آرش افشین به برتری رسید و موفق شد سه امتیاز آن بازی را به سبد خود وارد کند.

انتهای‌پیام/72006/م30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول