اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند:

صبای قم را بیش از حد بزرگ کرده‌اند/ برای کسب برد به میدان می‌رویم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: یک عده کارشناس که با تیم گیتی‌پسند خوب نیستند تیم صبا را بزرگ کرده‌اند اما این تیم در حدی که بزرگش کرده‌اند نیست.

صبای قم را بیش از حد بزرگ کرده‌اند/ برای کسب برد به میدان می‌رویم

علیرضا افضل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با برطرف شدن مصدومیت محمد کشاورز بدون مصدوم و محروم آماده دیدار با تیم فوتسال صبای قم در بازی حساس فردا هستیم و امیدوارم با انجام یک دیدار خوب بتوانیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

وی تصریح کرد: پس از این بازی هفت بازی دیگر باقی می‌ماند که بسیار مشکل‌تر از بازی با صبای قم است چراکه به برد بازیکنانم در بازی با صبا به دلیل وجود انگیزه بالا اطمینان دارم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند تأکید کرد: امیدوارم بازیکنان تیمم به دور از حاشیه بتوانند در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال به کار خود ادامه بدهند تا به امید خدا بتوانیم در پایان فصل قهرمان شویم.

وی با بیان اینکه تیم فوتسال صبای قم را زیادی بزرگ کرده‌اند اظهار کرد: این تیم همان تیم سال گذشته است که تنها اصغر حسن‌زاده به این تیم اضافه شده است، عده‌ای کارشناس که با تیم گیتی‌پسند دشمنی دارند، در برنامه تلویزیونی این تیم بیش را از حد بزرگ می‌کنند.

افضل اضافه کرد: در ابتدای فصل هیچ تیمی روی صبای قم به عنوان یک مدعی جدی حساب نمی‌کرد و این تیم توانست با استفاده از همین امتیاز بازی‌های ابتدایی خود را ببرد و برای ادامه رقابت‌ها روحیه بگیرد.

وی ادامه داد: هر تیمی که در رقابت‌های این فصل مقابل ما قرار می‌گرفت با از دست دادن بازیکنانش و خستگی مفرط مواجه می‌شد و همین تیم در هفته بعد برابر تیم صبا قرار می‌گرفت و موجب می‌شد امتیاز ویژه‌ای برای تیم صبا در کسب نتایج خوب باشد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با بیان اینکه حرف‌هایی که زدم توجیه نیست تصریح کرد: امیدوارم در ادامه بتوانیم بازی‌های خود را با برد پشت سر بگذاریم و با روحیه‌ و انگیزه‌ای که در بازیکنانم سراغ دارم این امر اتفاق خواهد افتاد.

وی گفت‌: امیدوارم تماشاگران استقبال خوبی از این بازی که در ساعت 18 و پس از اتمام دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس است داشته باشند تا با حمایت این عزیزان بتوانیم در حساس‌ترین بازی فصل پیروز شده و در پایان فصل قهرمان رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بشویم.

انتهای پیام/63020/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول