اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیک‌نفس در گفتگو با فارس:

خاطره خوبی از بازی با صبا دارم/ هرکجا سرمربی صلاح بداند بازی می‌کنم

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در بازی با نماینده قم، هر کجای زمین که سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت صلاح بداند، انجام وظیفه می‌کنم.

خاطره خوبی از بازی با صبا دارم/ هرکجا سرمربی صلاح بداند بازی می‌کنم

محمدزبیر نیک‌نفس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: سال گذشته با تیم امید صنعت نفت به قم آمده و دو گل را وارد دروازه تیم امید صبا کردم، به همین علت خاطره خوبی از بازی در برابر صبای قم دارم.

وی با اشاره به بازی فردای تیمش در چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتبال مقابل نماینده قم خاطرنشان کرد: به هر ترتیب بازی در خانه حریف مشکل است، اما تمرینات خوبی را در هفته گذشته پشت سر گذاشتیم و برای کسب پیروزی به مصاف صبا می‌رویم.

وی با اشاره به حضورش در پست غیرتخصصی در میدان افزود: پست اصلی من هافبک میانی است که در هفته‌های اخیر در دفاع راست بازی کرده و از این بابت مشکلی ندارم.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در همین خصوص اضافه کرد: در حال حاضر هم سرمربی تیم هر کجا که صلاح بداند به میدان می‌روم و تمام تلاش خود را به کار می‌بندم تا رضایت فیروزی را جلب کنم.

وی یادآور شد: با وجود اینکه کار برای تیم ما در لیگ برتر دشوار شده، اما امیدوار هستیم و تا آخرین روزی که برای ماندن در لیگ امید داشته باشیم، دست از سعی و تلاش برنمی‌داریم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در آخرین مسابقه خود در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر کشور با نتیجه یک بر صفر مغلوب تراکتورسازی تبریز شد.

انتهای پیام/2329/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول