اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

سیاستگذاری‎های اقتصادی باید معطوف به پایداری در همه سطوح شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: در اقتصاد مقاومتی باید سیاستگذاری‎ها و اجرای برنامه اقتصادی، معطوف به پایداری در همه سطوح شود.

سیاستگذاری‎های اقتصادی باید معطوف به پایداری در همه سطوح شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام سید رضا تقوی بعد از ظهر امروز در حاشیه بیست و یکمین همایش ائمه جمعه گلستان سالن رشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: تا زمانی که مشکلات در حوزه نرم افزاری حل نشود مسائل جامعه حل شدنی نیستند.

باید موانع کار تحریم بررسی و در صدد برطرف کردن آن باشیم

وی تصریح کرد: در شرایطی که حلقه تحریم لحظه به لحظه تنگ‎تر می‎شود باید بررسی کنیم که موانع کار در کجاست و درصدد برطرف کردن آن برآئیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه ایران در شرایط جنگ قرار دارد متذکر شد: جنگ همه بخش‎های زندگی را تحت تاثیر خودش قرار می‎دهد ولی چرا هنوز در این موضوع به باور نرسیده‎ایم که کشور شرایط ویژه‎ای دارد.

تقوی با بیان اینکه ملت ایران از امکانات زیادی برخوردار است عنوان کرد: این ملت بسیار قوی است حتی اگر دشمن دور این کشور را دیوار بکشد تا سال‎های متمادی می‎توانیم خودمان را با امکانات داخل اداره کنیم.

وی بیان داشت: باید در کشور کمر همت را بست و در صحنه رزم بی‎امان قرار گرفت تا پیروزی نصیب‎مان شود.

دشمن برای مهار موج انقلاب از شیوه‎های مختلفی استفاده کرده است

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه دشمن از آغاز نهضت اسلامی برای مهار این موج از شیوه‎های مختلفی استفاده کرده است یادآور شد: دشمن نمی‎خواهد این انقلاب به سامان برسد و نخستین شیوه‎ای که به کار گرفت از طریق نفوذ در انقلاب اسلامی بود.

تقوی اضافه کرد: دشمن در شیوه نفوذ سعی کرد تا نیروهای تربیت شده را در مرکزیت نظام قرار دهد و در اختیار قرارگرفتن پست‎های کلیدی را از شیوه‎های خود می‎دانست که حتی خشت‎های خام نیز این حرکات را متوجه می‎شد.

وی شیوه ترور را دومین حربه دشمن برای توقف جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: دشمنان وقتی دیدند در مرحله اول ناکام شدند از منافقین در این زمینه استفاده کردند سپس با شیوه تهدید قومیت‎ها درصدد این موضوع برآمدند که انقلاب را از درون بپاشند.

هیچ‌کدام از دسیسه‎ها دشمن نتوانست خواسته خود را بر ملت ایران تحمیل کند

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: در مرحله بعدی دشمن شیوه جنگ را علیه کشور ایران مدیریت کرد سپس در مراحل بعدی از طریق فشارهای سیاسی در سطح بین‎المللی، دفاع از زندانیان سیاسی، فراخوان سفیران خود از ایران به طور دسته جمعی، ممنوعیت شخصیت‎های ایرانی به کشورهای دیگر از عواملی بود تا شاید ایران را وادار به تسلیم شدن کند اما در هیچ‌کدام از این دسیسه‎ها نتوانست خواسته خود را بر ملت ایران تحمیل کند.

تقوی با تاکید بر اینکه دشمن در شیوه تهاجم فرهنگی نیز خیلی موفق نبوده است ابراز داشت: زمانی که جرقه این شیوه در کشور کلید خورد رهبر هوشمند انقلاب اسلامی، جامعه را به مراقبت از شبیخون فرهنگی هشدار داد.

دشمن می‎خواهد با ناکارآمد نشان دادن نظام مردم را نسبت به این انقلاب بدبین کند

وی یادآور شد: دشمن اخیرا تمام توان خود را به تحریم اقتصادی معطوف کرده و معتقد است می‎تواند جمهوری اسلامی را از این طریق از پای درآورد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بیان داشت: هدف تحریم اقتصادی این است که نارضایتی را در مردم افزایش و مردم را از بدنه نظام جدا کند همچنین با ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی مردم را نسبت به این انقلاب بدبین کند.

انتهای پیام/2307/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول