اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کردستان:

کاهش 80 درصدی شکایات مردمی از کمیته امداد کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد کردستان تلاش در راستای بهبود رفتار کارمندان این نهاد با مراجعین را موجب کاهش 80 درصدی شکایات مردمی عنوان کرد.

کاهش 80 درصدی شکایات مردمی از کمیته امداد کردستان

به گزارش خبرنگار فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه مدیران و معاونان اداری مالی کمیته امداد کردستان با معاون اداری مالی کمیته امداد کشور با بیان اینکه ارتقای سطح رفتار کارکنان با ارباب رجوع در اولویت کاری کمیته امداد استان قرار دارد، گفت: در این زمینه موفق به جلب رضایت نسبی مراجعین شده‌ایم.

وی افزایش سطح سلامت سازمانی با استفاده از تشویق‌ها و تنبیه‌ها را جزو دیگر اولویت‌های این نهاد دانست و تصریح کرد: سعی شده در زمینه تنبیه‌ها نسبت به رفتار سازمانی افراد تذکر داده شود ضمن آنکه کارهای مثبت کارکنان نیز به صورت علنی اعلام و مورد تشویق قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان با تأکید بر اینکه توانمند سازی مددجویان خود مستلزم وجود کارکنان توانمند در کمیته امداد است گفت: در این راستا بیش از 24 هزار نفر ساعت دوره‌های آموزشی برای پرسنل این نهاد در استان برگزار شده که بیش‌تر از میانگین کشوری است.

به گفته این مسئول، تقویت بنیه علمی کارکنان نیز مورد توجه جدی قرار گرفته است، به گونه‌ای که در حال حاضر بیش از 60 نفر از آنها در کنار خدمت‌رسانی به مردم مشغول به تحصیل هستند.

موسی‌نژاد، راه‌اندازی میز خدمت کمیته امداد تمام شهرستان‌های استان را اقدام مؤثر این نهاد در حوزه تکریم ارباب رجوع عنوان و در این رابطه اظهار کرد: در سال گذشته بیش از 100 هزار نفر به میز‌های خدمت واحدهای تابعه این نهاد در استان مراجعه کرده‌اند و عملکرد موفق در این بخش موجب تجلیل به عنوان یکی از میز‌ خدمت‌های موفق اداری استان شد.

وی، کار در کمیته امداد را یک عبادت خواند و با اشاره به اینکه پرسنل این نهاد باید به صورت اعتقادی و نه صرفا انجام وظیفه کاری به امور محوله بپردازند، خاطرنشان کرد: به همین منظور توجه به فرائض دینی از جمله نماز در همه مراکز کمیته امداد تاکید شده است به طوری‌که هم‌اکنون نماز جماعت با اشتیاق و استقبال کارکنان در حال انجام است.

موسی‌نژاد ساماندهی نیروهای انسانی و پرداخت به موقع حقوق کارکنان این نهاد را دیگر مواردی عنوان کرد که در کمیته امداد امام راحل با جدیت پیگیری می‌شود.

وی توجه به بعد نظارتی در شهرستان‌ها را یکی از برنامه‌های مهم این نهاد اعلام کرد و افزود: به همین منظور در سال 91 بالغ بر 405 نفر روز بازرسی از مراکز کمیته امداد در تمام شهرستان‌های استان انجام شده است.

موسی‌نژاد برخورد قاطعانه با تخلفات اداری را سرلوحه اهداف نظارتی کمیته امداد دانست ولی در عین حال گفت: تلاش شده تا فرد متخلف در مسیر صحیح هدایت شود.

مدیرکل کمیته امداد استان با ابراز رضایت از افزایش 4 هزار متری فضای فیزیکی ادارات این نهاد در شهرستان‌ها گفت: هنوز برخی از مراکز شهرستان‌های استان با کمبود فضا مواجه هستند.

وی در پایان خواستار حمایت مالی کمیته امداد کشور در حوزه تعمیرات ساختمان‌های اداری، تجهیزات و امکانات و تأمین اعتبار به منظور افزایش فضای فیزیکی مراکز این نهاد شد.

انتهای پیام/79008/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول