اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نگار بردسیر:

اتحاد ملت ایران توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نگار بردسیر گفت: دشمن در سال 88 جریان فتنه را ایجاد کرد و امروز هم به شکل‌های دیگری در راستای ضربه زدن به مسلمانان است و ما باید با اتحاد و همدلی که میان مردم و مسئولان است باید نقشه آن‌ها را خنثی کنیم.

اتحاد ملت ایران توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام وحید مهری در جلسه دیدار اعضا ستاد نماز جمعه بخش نگار با امام جمعه و اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان جیرفت اظهار داشت: جیرفت شهرستانی است که توفیق میزبانی مقام معظم رهبری را داشته است و مردم این دیار خالصانه از ایشان حمایت کردند و مردمی دارای فضیلت، علم و دانش هستند.

امام جمعه بخش نگار بردسیر افزود: شهرستان جیرفت دومین مکانی است که برای دیدار اعضا ستاد نماز جمعه این شهرستان در راستای استفاده از تجربیات و نظرات امام جمعه و سایر اعضا ستاد در راستای هر چه باشکوه‌تر برگزارشدن این فریضه الهی انتخاب کردیم.

وی تصریح کرد: هدف از این دیدار وحدت و تعامل میان تمام مسئولان و اعضا ستاد نماز جمعه این دو شهر است و با توجه به اینکه شش ماه از برگزاری نماز جمعه در این شهر می‌گذرد، این تعامل و ارتباطات می‌تواند بسیار تاثیرگزار و مهم باشد.

مهری ادامه داد: برگزاری برنامه‌های دیدار اعضای ستاد نماز جمعه یک طرح جدید است که راه‌اندازی شده است که برای نخستین بار از شهرستان کوهبنان آغاز کردیم و شهرستان جیرفت دومین شهرستان است.

امام جمعه بخش نگار بردسیر بیان کرد: دشمن در سال 88 جریان فتنه را ایجاد کرد و امروز هم به شکل‌های دیگری در راستای ضربه زدن به مسلمانان است و ما با اتحاد و همدلی که بین مردم و مسئولان است باید نقشه آن‌ها را خنثی کنیم.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه جیرفت افزود: در قرآن، خداوند در میان نمازهای واجب به نماز عصر تاکید کرده است و در زمینه نماز جمعه در قرآن بسیار یاد شده است و خطبه‌های نماز جمعه عبادت به شمار می‌رود.

وی گفت: همان‌طور که در قرآن آمده است که کسب و کار را رها کنید و شتابان به سوی نماز حرکت کنید زیرا این ذکر خداوند است و عظمت خاص خود را دارد و سوره جمعه در رابطه با نماز جمعه است و در خطبه دوم نماز جمعه مسائل و مصالح مسلمین بیان می‌شود و این یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است که منشا خیرات فراوانی است.

انتهای پیام/80006/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول