اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هجدهم لیگ برتر والیبال ایران

شهرداری ارومیه در برابر پیکان صدرنشین شکست خورد

خبرگزاری فارس: در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال ایران تیم شهرداری ارومیه در تهران از پیکان صدرنشین شکست خورد.

شهرداری ارومیه در برابر پیکان صدرنشین شکست خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال ایران تیم شهرداری ارومیه در تهران از پیکان صدرنشین شکست خورد.

هفته هجدهم لیگ برتر والیبال ایران، با برگزاری 6 دیدار پیگیری می‌شود و در حساس‌ترین دیدار این هفته، تیم‌های مدعی پیکان و شهرداری ارومیه در خانه والیبال تهران به مصاف هم رفتند و در نهایت پیکان توانست با پیروزی سه بر یک برابر شهرداری ارومیه، به سه امتیاز کامل این دیدار دست یابد.

خودروسازان تهرانی ست‌های اول، سوم و چهارم را با نتایج 25 بر 19، 25 بر 20 و 25 بر 22 پیروز شدند و شهرداری ارومیه تنها ست دوم را با نتیجه 27 بر 25 به نفع خود به پایان برد.

تیم پیکان تهران با کسب سه امتیاز این دیدار، 42 امتیازی شد و همچنان با 4 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند. تیم‌های متین ورامین، کاله مازندران و سایپای البرز به ترتیب با 38، 35 و 32 امتیاز در تعقیب این تیم هستند.

شهرداری ارومیه نیز با قبول شکست برابر پیکان، همچنان 32 امتیازی باقی ماند و با توجه به پیروزی سه بر صفر سایپا و صعود این تیم به رده چهارم، ارومیه‌ای‌ها با یک رده تنزل و هم امتیاز با سایپا در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

تیم‌های میزان خراسان و پیشگامان کویر با 31 و 30 امتیاز پس از شهرداری ارومیه در رده‌های ششم و هفتم هستند.

جواد محمدی‌نژاد بازیکن ارومیه‌ای تیم پیکان، در این دیدار یکی از بهترین‌های تیمش بود و در آن سوی میدان، فرهاد پیروت‌پور روز خوبی پشت سر گذاشت و امتیازات زیادی برای شهرداری ارومیه کسب کرد.

پیمان اکبری سرمربی پیکان در ترکیب خود از بازیکنان با تجربه دیگری چون امیر حسینی، فرهاد ظریف و مهدی بازارگرد استفاده کرد و برای شهرداری ارومیه نیز سعید معروف، علیرضا نادی، احسن الله شیرکوند، فرهاد پیروت‌پور، بهرام فرید، امیر برزگر، رناتو داسیلوا، یاسر پورتوندو، علی رشیدی، سعید مصطفی‌وند و وحید سیدعباسی بازی کردند و هدایت این تیم بر عهده دراگان جورجویچ صرب بود.

حضور صدها هوادار ارومیه‌ای در سالن خانه والیبال تهران و تشویق بی‌امان آن‌ها، حال و هوای خاصی به بازی داده بود. این هواداران برای حمایت از تیم محبوبشان با 4 اتوبوس از ارومیه به تهران رفته بودند.

تیم پیکان در دیدار رفت نیز موفق شده بود در ارومیه و در برابر دیدگان هزاران هوادار این شهر، با نتیجه سه بر دو بر شهرداری ارومیه غلبه کند.

امروز علاوه بر این دیدار، پنج دیدار دیگر برگزار شد که نتیجه آن‌ها به شرح زیر است:

شهرداری تبریز 0– سایپا البرز 3

متین ورامین 3 – جواهری گنبد 1

پیشگامان کویر 2 – باریج اسانس 3

آلومینیوم المهدی 1– نوین کشاورز 3

میزان خراسان 3 – کاله مازندران 1

انتهای پیام/61001/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول