اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بهار خبر داد

افتتاح نخستین شهربازی سرپوشیده شهر بهار در دهه فجر

خبرگزاری فارس: شهردار بهار از افتتاح نخستین شهر بازی سرپوشیده شهر بهار در دهه فجر امسال خبر داد.

افتتاح نخستین شهربازی سرپوشیده شهر بهار در دهه فجر

علی‌اصغر شیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت و دهه فجر اسلامی اظهار داشت: همه مردم با الهام از منویات رهبری و تأکیدات مسئولان نظام نسبت به گرامیداشت این دو امر مهم اقدام می‌ورزند که در همین راستا ما نیز در صدد هستیم ایام‌الله دهه فجر را با قوت و قدرت بیشتری مورد توجه قرار داده و نسبت به آذین‌بندی و فراهم‌سازی فضای شهری برای برگزاری مراسم مختلف جشن و ... آماده کنیم تا مردم بهره خوبی را از این ایام ببرند.

وی با بیان اینکه همزمان با دهه فجر بهره‌برداری برخی از پروژه‌ها در دستور کار است، از بهره‌برداری سایت تجاری شهر بهار خبر داد و گفت: همه مقدمات برای افتتاح این پروژه آماده شده و به زودی این پروژه به افتتاح می‌رسد.

به گفته شهردار بهار، سایت تجاری شهر بهار بالغ بر 4 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه اجرایی داشته که با مشارکت بخش خصوصی محقق شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه شامل 42 باب مغازه است، بخشی از مغازه‌های پروژه به متقاضیان واگذار شده و جزو پروژه‌های مهم شهرستان محسوب می‌شود که در راستای خدمات فروشگاهی، لوازم لوکس، پوشاک و ... است.

شیری با بیان اینکه دومین پروژه شهر بهار، مجموعه شهربازی لاله است، ابراز داشت: وسایل و امکانات این شهربازی از قبل نیز تدارک دیده شده بود و ما نخستین شهری هستیم که در بحث احداث شهربازی، استاندارد لازم را از سازمان استاندارد گرفتیم و علت وقفه‌ای که در راه‌اندازی آن به وجود امد نیز بحث استانداردسازی همه‌جانبه بود که انجام شد.

وی تصریح کرد: این شهر بازی با نصب چند وسیله نهایی در ایام‌الله فجر به عنوان نخستین شه ربازی سرپوشیده بهار افتتاح می‌شود.

شهردار بهار در پایان سخنانش از شرکت شهرداری بهار در جشنواره‌ای که همزمان با جشنواره زمستانی در سطح استان برگزار می‌شود، خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرداری بهار موفقیت خاصی در نمایشگاه مدیریت جامع شهری و دستاوردهای شهرداری‌ها که در مصلی تهران برگزار شد، کسب کرده در نمایشگاه استان همدان نیز دارای غرفه شده است.

انتهای پیام/89004/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول