اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد رباط کریم تأکید کرد

ضرورت ارتقای بصیرت و آگاهی نسل امروز

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رباط کریم بر ضرورت ارتقای بصیرت و آگاهی نسل امروز تأکید کرد و گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی در این راستا امری مهم به شمار می‌رود.

ضرورت ارتقای بصیرت و آگاهی نسل امروز

حجت‌الاسلام امیر شمس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: امروز دشمنان اهداف و آرمان‌های انقلاب را نشانه گرفته‌اند و در نظر دارند تا با ضربه زدن به این انقلاب اهداف شوم خود را در کشور پیاده کنند.

وی ادامه داد: در این راستا ارتقای بصیرت و آگاهی مردم یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید توسط متولیان امر فرهنگ انجام شود.

این مسئول گفت: توطئه‌های دشمنان علیه کشور تمامی نداشته لذا ما باید هوشیارتر از گذشته باشیم و ترفندهای دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کرده و به خودشان بازگردانیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رباط کریم با تأکید بر اینکه ملت ایران با ولایتمداری و پیروی از دستورات ایشان به دشمنان هرگز اجازه نخواهند داد تا اهداف شومشان را در کشور پیاده کنند افزود: این مهم بارها و بارها برای همگان روشن شده است اما لازم است باز هم در مسیر بصیرت‌افزایی مردم گام برداریم.

شمس با اشاره به اینکه امروز دشمن در چهره دیگری وارد میدان شده است خاطرنشان کرد: امروز دشمن با راه‌اندازی جنگ نرم،‌ تهدید و تحریم در نظر دارد تا اهداف شومش را علمی سازد لذا آگاه‌سازی نسل امروز از این چهره جدید دشمن امری مهم به شمار می‌رود.

*برگزاری مسابقه بصیرت انقلابی در رباط کریم

وی در ادامه سخنان خود از برگزاری بصیرت انقلابی در شهرستان رباط کریم خبر داد و گفت: این مسابقه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رباط کریم برگزار می‌شود.

شمس جایگاه بصیرت در آموزه‌های دینی، نقش عدم بصیرت در حوادث پس از رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص)، عدم بصیرت یاران امام حسن(ع) و پیامدهای آن، نقش بصیرت مردم و رهبری امام خمینی در پیروزی انقلاب اسلامی و پیامدهای آن، نقش بصیرت مردم و امام خامنه‌ای (دام ظله‌العالی) در جریان فتنه 88 را از محورهای مهم برگزاری این مسابقه عنوان کرد.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این مسابقه باید مقالات را در سه صفحه A4 و بیشتر از آن نوشته و آثار خود را به دبیرخانه شهرستان واقع در رباط کریم، روبه‌روی شهرداری، طبقه فوقانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان تحویل دهند.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول