اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری اصفهان:

نخستین دوره کلاس آموزش مدیران هفته آینده برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری اصفهان از برگزاری نخستین دوره کلاس‌های آموزشی مدیران در اوایل هفته آینده در اصفهان خبر داد.

نخستین دوره کلاس آموزش مدیران هفته آینده برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید مهدی صدری ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح آموزش مدیران اظهار کرد: هدف اصلی از برگزاری این طرح این است که در این دوره این نقیصه را که برخی از مدیران به واسطه اینکه مشغول خدمت به مردم هستند و از آموزش و ارتقای علمی خود باز مانده‌اند، جبران و آنها را وادار به گذراندن دوره‌ای در جهت تعالی معنوی و علمی کند.

وی افزود: شرایط قابل توجهی را برای مدیران آماده کرده‌ایم که بخشی از وقت خود را برای ارتقای علمی اختصاص دهند.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری اصفهان تصریح کرد: این دوره نخستین دوره برای مدیران استان برای ثبت اطلاعات اجمالی است که مبانی آموزش و مفاهیم را بسیار جدی گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه دوره‌ها از شش ساعت تا 10 ساعت است، ادامه داد: در دستورالعمل آمده است که در دوره کلاس‌های 12 ساعته غیبت پذیرفته شده نیست و بر طبق قانون با یک جلسه غیبت از کل دوره حذف و غیبت فقط برای دوره کلاس‌های بالای 12 ساعت و آن هم 90 دقیقه پذیرفته می‌شود.

صدری همچنین در مورد بانک اطلاعات کشوری مصوب ماده 56 قانون مدیریت کشوری از سال 90 آغاز به کار کرده است،گفت: این سامانه برای اطلاعات مدیران در کشور راه‌اندازی شده است که یک برنامه نرم افزاری ایجاد کرده است که در سه حوزه آموزش‌های تعالی معنوی، آموزش‌های تعالی حرفه‌ای و آموزش‌های تخصصی مدیریت طراحی شده است.

وی با بیان اینکه آغاز این دوره در هفته آینده است، گفت: این سامانه با هدف آماده سازی افراد مستعد مدیرت پیش بینی شده است، اما سایر مدیران هم می‌توانند در آن شرکت کنند.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری اصفهان ادامه داد: این دوره کلاس‌ها از دو تا 9 ماهه در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: سختگیری نسبت به برگزاری دوره‌ها به دلیل این است که در ذهن متبادر نشود که گذراندن این دوره برای مدرک‌گرایی است.

انتهای پیام/63012/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول