اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تربت حیدریه در مجلس خبر داد

پیشرفت 60 درصدی ساخت استادیوم ورزشی شهرک ولیعصر تربت حیدریه

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تربت حیدریه از پیشرفت 60 درصدی ساخت استادیوم در حال احداث در شهرک ولیعصر این شهر خبر داد.

پیشرفت 60 درصدی ساخت استادیوم ورزشی شهرک ولیعصر تربت حیدریه

ابوالقاسم خسروی در گفت‎‏وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه با اشاره به مشکلات و کاستی‎هایی که ورزش شهرستان تربت حیدریه را آزار می‎دهد، اظهار کرد: ورزش تربت حیدریه در رشته‎های مختلف در استان و کشور جایگاه خاصی دارد و اخیرا هم کشتی شهرستان توانسته است در مسابقات کشتی نوجوانان مقام اول کشوری را به دست آورد.

وی افزود: ورزش‎های باستانی و زورخانه‎ای نیز در این شهرستان قهرمانان و پهلوانان خوبی را به جامعه ورزش کشور معرفی کرده است و در مجموع در هیئت‎های ورزشی شهرستان که بیشتر با کمک‎های مردمی و بخش خصوصی اداره می‎شوند، فعالیت‎های زیادی انجام می‎شود اما متاسفانه با همه این ظرفیت‎ها و کارهای خوبی که انجام می‎گیرد، هنوز در ورزش شهرستان کاستی‎های زیادی وجود دارد.

خسروی بیان کرد: به عنوان مثال در تربت حیدریه از لحاظ گود زورخانه به شدت در تنگنا قرار داریم و زمان استفاده از تنها گود زورخانه این شهر تا پاسی از شب بین علاقمندان و قهرمان این رشته تقسیم می‎شود که البته باز هم عده‎ای همیشه در استفاده از فضای این گود زورخانه با کمبود وقت و زمان مواجه می‎شوند.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: البته به همت بسیج شهرستان یک سالن به منظور استفاده علاقمندان ورزش‎های باستانی و زورخانه‎ای در حال تجهیز و تکمیل است.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از مشکلات ورزش شهر تربت حیدریه استادیوم فرسوده تختی این شهر است که با قدمتی 50 ساله احتیاج مبرم و فوری به بازسازی و استاندارد سازی در قسمت‎های مختلف از جمله سکوهای قدیمی و غیر استاندارد خود دارد.

خسروی همکاری و همدلی را در زمینه اهداف والای ورزش پهلوانی و زورخانه‎ای ضروری دانست و ابراز داشت: این ورزش نیز باید با اهداف خدایی و الهی به عنوان الگوی همه ورزش‎ها قرار گیرد و باید منشور اخلاقی ورزش را از گود زورخانه به جهان صادر کنیم و در این ورزش احترام به پیشکسوتان حتی بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به پیشرفت 60 درصدی در ساخت استادیوم در حال احداث تربت حیدریه که در شهرک ولیعصر این شهر قرار دارد گفت: با توجه به وضعیت بودجه موجود، بعید می‎دانم این مجموعه ورزشی تا پایان دولت دهم تکمیل شود، هر چند با قول‎های مساعدی که مسئولان داده‎اند و با پیگیری‎های مسئولان شهرستان، تلاش خودمان را به منظور جذب بودجه ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/70005/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول