اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم تودیع و معارفه صورت گرفت

گلایه‌های مدیر کل سابق ارشاد هرمزگان و واکنش معاون استاندار

خبرگزاری فارس: مراسم تودیع و معارفه مدیران فرهنگ و ارشاد هرمزگان، دارای نکات جالب توجهی از جمله گلایه‌های مدیر کل سابق و واکنش معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان به گفته‌های وی بود.

گلایه‌های مدیر کل سابق ارشاد هرمزگان و واکنش معاون استاندار

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اداره فرهنگ و ارشاد هرمزگان در حالی امروز دومین مدیر کل روحانی خود را پس از چهار ماه شناخت که در این مدت اداره کل برای چندمین بار در سال‌های اخیر به سرپرستی انوشیروان پیشدار اداره می‌شده است.

آئین تودیع و معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان که در آن حدود 10 سخنرانی صورت گرفت در نوع خود حاوی نکات و حاشیه‌های جالب توجهی نیز بود.

حجت‌الاسلام علی مریدی‌زاده که حدود یک سال به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان فعالیت کرده بود امروز در این مراسم سخنان جالب توجهی را بیان کرد.

وی با بیان اینکه گلایه‌هایش از استاندار کنونی و وزیر فرهنگ و ارشاد است،‌یادآور شد: آقای استاندار اگر بناست مدیری منصوب شود با جنابعالی مشورت و سپس اقدام می‌شود این در شرایطی است که بنده توسط استانداری دیگر منصوب شده بودم.

مریدی‌زاده افزود:‌ بنده به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان به جز روزهای پایانی خدمتم در این پست در سایر ماه‌ها از حمایت‌های استاندار بی‌بهره بودم.

مدیر کل اسبق ارشاد هرمزگان ادامه داد: باید به شما (استاندار هرمزگان) بگویم که اگر جنابعالی تمام مشکلات فرهنگی را در احداث چاپخانه می‌بینید، بدانید که استانداران قبلی نتوانستند این چاپخانه را احداث کنند و مطمنا شما نیز نمی‌توانید.

وی خطاب به استاندار ادامه داد: آیا وقت آن نرسیده است که علی‌رغم گذشت 17 ماه با هنرمندان نشستی برگزار شود.

مریدی‌زاده در ادامه خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد نیز افزود: جناب وزیر مدیری که منتصب می‌شود نیازمند حمایت شماست و باید بگویم که بنده نیز از این حمایت‌ها محروم بوده‌ام.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: امروز مدیر جدید نیازمند حمایت‌های مدیریت عالی استان و وزیر فرهنگ است که اگر پیشرفت استان را می‌خواهیم باید از مدیر کل جدید حمایت کنیم.

گل‌محمد بامری معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان نیز در ادامه به عنوان یکی از سخنرانان در بخشی از سخنان خود و در جواب گلایه‌های مریدی‌زاده از استاندار و وزیر گفت: بنده تا جایی که می‌دانم استاندار کنونی در زمینه فرهنگ و هنر هیچ چیز کم نگذاشته‌اند و هر زمانی که کاری از وی در این راستا خواسته شده است با کمال میل و پیگیری ویژه در این حوزه انجام داده‌اند.

وی افزود: به عنوان نمونه برگزاری همایش‌ها و مسابقات دینی و مذهبی در زمان تصدی ایشان در سمت استانداری نشانگر صحت گفته‌های بنده است.

بامری افزود: امیدوارم جناب آقای مریدی‌زاده مدیر کل سابق ارشاد نیز در نظرات مطروحه خود در این راستا تجدید نظر کنند.

انتهای پیام/88001/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول