اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

موسیقی "شهر حماسه"در مازندران رونمایی شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل در آیین رونمایی موسیقی "شهر حماسه" گفت: کتاب قصه‌های کودکانه در زمینه اشعار حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل به چاپ می‌رسد.

موسیقی "شهر حماسه"در مازندران رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمد محمدی صبح امروز در محفل شعر "هر سنگر هزار سنگر" و آئین رونمایی موسیقی "شهر حماسه" ویژه حماسه اسلامی ششم بهمن ماه سال 60 مردم آمل بیان داشت: حماسه اسلامی ششم بهمن این شهرستان از حماسه‌های تاریخی، ماندگار و ارزشمند تاریخ انقلاب اسلامی است زیرا امام امت از آن برای الگوبرداری و درس‌آموزی آیندگان در وصیت‌نامه گرانقدر خود نام بردند.

وی افزود: کتاب قصه‌های کودکانه در زمینه اشعار حماسه اسلامی آمل چاپ می‌شود.

محمدی با اعلام اینکه در مورد ششم بهمن ماه باید کارهای ماندگار، ریشه‌ای و پایه‌ای انجام شود، گفت: برای این منظور کار موسیقی حماسی با نام شهر حماسه به خوانندگی عزت زاهدی انجام شد که امیدواریم در این ایام در شبکه‌های سراسری صدا و سیما پخش شود.

مسئول انجمن شعر و ادب آمل نیز در این مراسم با اعلام اینکه بیش از 35 اثر شعری از 30 شاعر این شهرستان برای شرکت در محفل ادبی و شعر هر سنگر هزار سنگر به دبیرخانه ارسال شد، گفت: 12 اثر برتر این شاعران برای ارایه در محفل شعری انتخاب شد.

مجید صالحی یادآور شد: یکی از ویژگی‌های بارز این محفل ادبی ارایه اشعار در قالب‌های مختلف شعری مثنوی، چهار پاره، دوبیتی، غزل، ترانه، کودک و اشعار نو نیمایی و سپید بود.

وی با تاکید بر اینکه همه آثار ارسالی در این محفل ادبی در قالب مجموعه کتابی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل به چاپ می‌رسد، تصریح کرد: اشعار کودکانه یکی از اشعاری است که در این محفل از آن استقبال شده است البته خانواده‌ها باید بسترسازی مناسبی در این زمینه انجام دهند همچنین اشعار کودکانه در زمینه ششم بهمن نیز در مجموعه کتابی به چاپ می‌رسد.

به گزارش فارس، در این مراسم 12 شاعر حماسه‌سرای آمل اشعار و سروده‌های خود در مورد ششم بهمن و حماسه اسلامی مردم این شهرستان در سال 60 را قرائت کردند.

انتهای پیام/86012/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول