اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن:

اشتباه، بی‌دقتی و قسمت سه عامل باخت به سپاهان بود

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در بازی برابر سپاهان خوشحال نیستم که رکورد گلزنی در دربی اصفهان را شکستم چراکه مهم نتیجه‌گیری تیم است.

اشتباه، بی‌دقتی و قسمت سه عامل باخت به سپاهان بود

مهدی رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به شکسته شدن رکورد ادموند بزیک در دربی‌های اصفهان توسط خودش اظهار کرد: به هیچ عنوان در بازی برابر سپاهان به فکر شکستن رکورد نبودم چراکه تمام بازیکنان به دنبال موفقیت تیم هستند، شاید سالی که آقای گل لیگ شدم به این فکر بودم که بتوانم آقای گل شوم اما در حال حاضر به هیچ عنوان به دنبال چنین مسائلی نیستم و تنها به دنبال موفقیت تیم هستم تا بتوانیم از این وضعیت خلاص شویم.

وی تصریح کرد: اطمینان داشته باشید تیم ما در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر بالا می‌آید چراکه جایگاه فعلی به هیچ عنوان شایسته ذوب‌آهن نیست.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: در بازی برابر سپاهان خدا کمک کرد توپ‌هایم به گل تبدیل شد اما هیچگاه باختن خوشحالی ندارد و نمی‌توانم بگویم خوشحالم چون در این دیدار گل زده‌ام چراکه کار زشتی است.

وی افزود: بازی بسیار خوبی را به خصوص در نیمه دوم به نمایش گذاشتیم اما بازی برابر سپاهان روز بدشانسی ما بود و دو گل روی پرتاب اوت خوردیم.

رجب‌زاده تاکید کرد: زمانی که بازی سه بر سه پیگیری می‌شد می‌توانستیم برنده دیدار باشیم اما اشتباه، بی‌دقتی و قسمت دست به دست هم داد تا در دربی اصفهان بازنده باشیم.

وی گفت: امیدوارم در بازی‌های آینده موفق ظاهر شویم.

انتهای پیام/63020/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول