اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هجدهم لیگ برتر والیبال ایران

شهرداری ارومیه در تهران به مصاف پیکان صدرنشین می‌رود

خبرگزاری فارس: در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال ایران، تیم شهرداری ارومیه در تهران به مصاف پیکان صدرنشین می‌رود.

شهرداری ارومیه در تهران به مصاف پیکان صدرنشین می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران، تیم شهرداری ارومیه در تهران به مصاف پیکان صدرنشین می‌رود.

هفته هجدهم لیگ برتر والیبال ایران امروز با برگزاری 6 دیدار پیگیری می‌شود و تیم‌های مدعی پیکان و شهرداری ارومیه در خانه والیبال تهران به مصاف هم می‌روند و هر دو تیم پس از پیروزی‌های شیرین هفته گذشته، در اندیشه کسب سه امتیاز از این دیدار هستند تا شانس خود را برای حضور در مرحله نیمه نهایی افزایش دهند.

تیم شهرداری ارومیه که دو بازی گذشته خود را با شش امتیاز کامل پشت سر گذاشته است و هفته گذشته موفق شد در خانه از سد سایپای البرز بگذرد، هم‌اکنون با 32 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد اما تیم‌های سایپا و پیشگامان کویر با 29 امتیاز در تعقیب این تیم هستند و ارومیه‌ای‌ها در صورت کسب امتیاز از این دیدار حساس، همچنان در بین چهار تیم اول لیگ باقی خواهند ماند.

خودروسازان تهرانی نیز که در نیم فصل اول لیگ همواره در جایگاه دوم تا پنجم قرار داشتند، با پیروزی‌های متوالی در دور برگشت توانسته‌اند با اختلاف امتیازی خوبی بر صدر جدول رده‌بندی تکیه بزنند.

این تیم تهرانی هم‌اکنون با 38 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد اما جایگاهش از سوی تیم‌های 35 امتیازی کاله و متین ورامین تهدید می‌شود و در صورت شکست برابر ارومیه، ممکن است در هفته‌های آینده صدرنشینی را نیز از دست بدهند.

مسابقه این دو تیم در دور رفت، بسیار پایاپای دنبال شد و در نهایت پیکان توانست در برابر دیدگان هزاران هوادار ارومیه‌ای با نتیجه سه بر دو پیروز شود. در آن دیدار، احسن‌الله شیرکوند لیبروی شهرداری ارومیه و سعید مصطفی‌وند بازیکن سرعتی این تیم نتوانستند در ترکیب شهرداری ارومیه قرار بگیرند و این تیم بدون این دو یار اصلی خود مسابقه داد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه نسبت به دور رفت، یک تغییر در ترکیب بازیکنان خود داده است و با جذب یاسر پورتوندو، از این بازیکن کوبایی خود در مواقع لزوم استفاده می‌کند.

حضور بازیکنان باتجربه مانند امیر حسینی، مهدی بازارگرد، فرهاد ظریف و جواد محمدی‌نژاد در پیکان و علیرضا نادی، سعید معروف، سعید مصطفی‌وند، فرهاد پیروت‌پور، بهرام فرید و احسن‌الله شیرکوند در ترکیب شهرداری ارومیه بر جذابیت‌های این بازی می‌افزاید و همچنین از تأثیر تفکرات پیمان اکبری و دراگان جورجویچ، سرمربیان دو تیم در تعیین نتیجه این دیدار نباید غافل شد.

در فصل گذشته نیز این دو تیم چهار بار به مصاف هم رفتند که دو دیدار در مرحله رده‌بندی انجام شد و پس از ثبت یک پیروزی برای هر یک از دو تیم، فدراسیون والیبال هر دو تیم شهرداری ارومیه و پیکان تهران را مشترکا به عنوان تیم‌های سوم لیگ معرفی کرد.

امروز علاوه بر این دیدار، پنج دیدار دیگر برگزار می‌شود که برنامه آن‌ها به شرح زیر است:

در تبریز: شهرداری تبریز – سایپای البرز

در ورامین: متین ورامین – بازرگانی جواهری گنبد

در یزد: پیشگامان کویر – باریج اسانس کاشان

در بندرعباس: آلومینیوم المهدی – نوین کشاورز تهران

در مشهد: میزان خراسان – کاله مازندران

طبق اعلام فدراسیون والیبال، به دلیل نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ و حساسیت بازی‌ها، از این پس تمام دیدارها به صورت همزمان از ساعت 15:30 برگزار خواهد شد و دیدار پیکان تهران و شهرداری ارومیه به دلیل پخش تلویزیونی، با نیم ساعت تأخیر از ساعت 16 آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/61001/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول