اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی‌پوش دوومیدانی:

ملی‌پوشان کهگیلویه و بویراحمدی حمایت نمی‌شوند

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش دوومیدانی گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد ورزشکاران کشوری و ملی‌پوشان هیچ‌گونه حمایتی نمی‌شوند.

ملی‌پوشان کهگیلویه و بویراحمدی حمایت نمی‌شوند

عنایت وفابین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج به اردوی تیم ملی دوومیدانی اشاره کرد و گفت: این اردو به مدت دو روز در مجموعه آفتاب انقلاب تهران با حضور بهترین دوومیدانی‌کاران کشور شروع و در روز نهایی رکورد گیری اعضا در رشته‌های مختلف صورت گرفت.

قهرمان مسابقات دوومیدانی کشور، فصل زمستان را برای ورزشکاران این رشته صرفا در راستای بدن‌سازی قدرتی عنوان کرد و گفت: فدراسیون دو و میدانی هدف از برگزاری این اردو را ارزیابی عملکرد ملی‌پوشان دانست که با این وجود و در فصل سرما بدن این ورزشکاران برای رکوردگیری مناسب نبود.

وفابین عنوان کرد: در روز پایانی اردو با حضور افشین داوری رئیس فدراسیون دوومیدانی، ورزشکاران حاضر در این اردو شروع به رکوردگیری کردند و با وجود آب و هوای تهران و فصل زمستان به نسبت عملکرد مناسبی از سوی مربیان و رئیس هیئت این استان اعمال شده است.

فاصله یک متری تا رکورد جهانی

این ملی‌پوش کهگیلویه و بویراحمدی تصریح کرد: فدراسیون جهانی دوومیدانی ورودی مسابقه جهانی نوجوانان اوکراین را 63 متر اعلام کرده که در رکوردگیری ماده پرتاب نیزه 62 متر پرتاب کردم و علت اصلی نرسیدن تا ورودی جهانی فصل بدن‌سازی و شرایط آب و هوایی یاسوج بوده است.

لزوم حمایت مسئولان ورزش از پدیده دوومیدانی کهگیلویه و بویراحمدی

وفابین از رکورد کسب شده در این اردو احساس رضایت‌مندی کرد و گفت: تا اردیبهشت ماه سال جدید فرصت لازم برای کسب ورودی جهانی را دارم که در صورت عدم مشکل به راحتی می‌توان به این ورودی تعیین شده دست پیدا کنم که به دلیل رسمی نبودن این رکورد به ثبت نرسیده است.

ملی‌پوش دوومیدانی کشور، نوید پیروزی در مسابقات کشوری را به هم استانی‌های خود داد و گفت: امیدوارم در اردوی بعدی و مسابقات این میزان ورودی را کسب کنم و در مسابقات جهانی اوکراین نماینده خوبی برای کشور و مردم کهگیلویه و بویراحمد باشم.

بی‌توجهی امور ورزش کهگیلویه و بویراحمد به ملی‌پوشان

وی با گلایه‌مندی از مسئولان امور ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد متذکر شد: تاکنون هیچ گونه حمایتی از ورزشکاران ملی‌پوش که در خور شأن و نیاز آن‌ها باشد صورت نگرفته و مهم‌ترین مشکل ملی‌پوشان عدم وجود اسپانسر مالی است.

وفابین اعزام به مسابقات جهانی نوجوانان اوکراین را اوایل تیرماه سال آینده عنوان کرد و گفت: در صورت حمایت مسئولان ارشد استانی و متولیان ورزش در این استان در اردوهای بعدی رکورد اعلام فدراسیون جهانی را کسب خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس این ورزشکار دوومیدانی‌کار همچون همتای هم‌استانی خود با هزینه شخصی عازم اردوی تیم ملی شدند و هیچ گونه حمایتی مالی و استقبالی تاکنون از ورزشکاران این رشته صورت نگرفته است.

انتهای پیام/82011/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول