اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گروه تئاتری زندگی

تئاتر «سرنخ» در تالار هنر اصفهان به صحنه می‌رود

خبرگزاری فارس: یک کارگردان تئاتر از به صحنه بردن تئاتر تئاتر «سرنخ» به نویسندگی حمید امجد در تالار هنر اصفهان خبر داد.

تئاتر «سرنخ» در تالار هنر اصفهان به صحنه می‌رود

لیلا پرویزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: این تئاتر که یک تراژدی کمدی اجتماعی محسوب می‌شود، داستان تازه دامادی است که برای تعمیرات سقف خانه‌اش به مشکلاتی بر می‌خورد.

وی افزود: این فرد برای رفع این مشکل راهی ادارات مختلف شده و هم‌زمان گرفتاری‌ها و مشکلاتی نیز در خانه برای او پیش می‌آید که در ادامه اتفاقاتی می‌افتد.

این کارگردان تئاتر درباره بازیگران این نمایش نیز گفت: در این نمایش فرشاد فهیمی، جهانگیر نکویی، حسن جویره، جلیل جلالی، شیرین ریاضی به ایفای نقش می‌پردازند و مریم موحدیان نیز سمت آماتورژ( مشاور ادبی و تئاتری) نمایش را برعهده دارد.

وی ادامه داد: همچنین وحید عمرانی به عنوان دستیار کارگردان، میترا جدبابایی به عنوان عکاس، لیلا پرویزی در سمت‌های طراح صحنه، لباس و نور با گروه همکاری می‌کنند و نیما بیت سرکیس موسیقی نمایش را برعهده داشته است.

به گزارش فارس، نمایش سرنخ به کارگردانی لیلا پرویزی که از تولیدات تالار هنر است از پنجم تا 19 بهمن از ساعت 19 در سالن اصلی تالار هنر به روی صحنه می رود.

انتهای پیام/63008/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول