اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه مطرح کرد

روند عادلانه توزیع برنج در کهگیلویه / شایعه‌پراکنان راه به جایی نمی‌برند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه با اشاره به برخی شایعات در مورد کمبود برنج در سطح شهرستان کهگیلویه گفت: روند توزیع برنج در سطح شهرستان و بخش‌های تابعه تحت کنترل بازرسان در حال انجام است.

روند عادلانه توزیع برنج در کهگیلویه / شایعه‌پراکنان راه به جایی نمی‌برند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه سیدباقر افشین در بازدید از جایگاه‌های توزیع برنج شهر دهدشت با اشاره به اینکه بیش از دو هزار تن برنج برای توزیع در سطح شهرستان کهگیلویه و بخش‌های تابعه خریداری شده است، اظهار داشت: تاکنون 700 تن از برنج خریداری شده در بین مردم توزیع شده است.

رئیس ادراه صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه با اشاره به این که روند توزیع کاملا عادلانه و بدون هیچ گونه مشکلی در حال انجام است، یادآور شد: در ابتدای این اقدام و با مشاهده تخلفات عدیده‌ای که در هنگام توزیع برنج از برخی مغازه‌ها مشاهده شد تصمیم گرفتیم که با توزیع برنج از طریق تعاونی‌ها و اماکن تحت نظارت سازمان صنعت و معدن از هر گونه سودجویی جلوگیری به عمل آوریم.

افشین اذعان کرد: در اولین روزهای اتخاذ این تصمیم برخی مغازه‌داران و عمده‌فروشان سودجو که تیرشان به سنگ خورده بود بنا را بر داد و قال و شکایت نهادند ولی نتوانستند کاری از پیش ببرند.

افشین با بیان این‌که در حال حاضر روند توزیع برنج در تمامی بخش‌های شهرستان با نظارت بخشداران، دهیاران و مأموران صنعت و معدن توزیع می‌شود، خاطر نشان کرد: کلیه ادارات دولتی نیز با معرفی مباشر اقدام به دریافت و توزیع برنج در بین کارکنان دستگاه‌های مرتبط کرده‌اند.

وی تعداد جایگاه‌های توزیع برنج در سطح شهرستان را 30 جایگاه عنوان کرد و افزود: تاکنون هیچ گونه گزارشی از کم کاری و تخلف در جایگاه‌های توزیع برنج گزارش نشده است.

این مسئول در صنعت و تجارت کهگیلویه در ادامه به برخی شایعات پیرامون کمبود برنج در سطح شهرستان و نیز بروز تخلف از سوی نهادهای دولتی اشاره کرد و گفت: این شایعات از طریق کسانی دامن زده می‌شود که دست طمع‌شان از فرصت به وجود آمده قطع شده و مطمئن باشند که با شایعه‌پراکنی راه به جایی نخواهند برد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت کهگیلویه در پایان به مردم این شهرستان اطمینان خاطر داد که هیچ‌گونه نگرانی از جهت تأمین برنج ایام پایانی سال و آغاز سال جدید خود نداشته باشند.

انتهای پیام/82008/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول