اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

کشتارگاه صنعتی آمل هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: وضعیت پیمانکار کشتارگاه صنعتی آمل هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود.

کشتارگاه صنعتی آمل هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده عصر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی این شهرستان با بیان اینکه فردا به مناسبت در پیش بودن سالگرد حماسه اسلامی سال 60 مردم این شهرستان، زنگ حماسه و ایثار در مدرسه 40 شهید آمل نواخته می‌شود، اظهار داشت: در این مراسم استاندار مازندران و نماینده ولی‌فقیه در استان حضور دارند.

وی از افتتاح میدان شهدای شش بهمن این شهرستان نیز خبر داد و ادامه داد: فردا تجلیل از یادگاران شش بهمن و جانبازان این حادثه با حضور استاندار مازندران برگزار می‌شود.

اکبرزاده با اشاره به اینکه با نظارتی که در زمینه توزیع گوشت قرمز در شهرستان وجود دارد، جای نگرانی در این زمینه نیست، خاطرنشان کرد: اگر در زمینه تجهیز و پاکسازی کشتارگاه سنتی آمل مطالبی بیان می‌شود، تنها به این دلیل است که بتوانیم سالم‌ترین مواد غذایی را به دست مردم برسانیم.

وی با اعلام اینکه برای ساخت کشتارگاه صنعتی این شهرستان زمان‌بندی ارائه شده بود، تصریح کرد:  بیش از چهار سال از مجوز این مجموعه می‌گذرد، اما هنوز پیمانکار نتوانسته است آن را تحویل دهد.

فرماندار آمل با بیان اینکه حمایت از ساخت این مجموعه با نگاه ویژه‌ای دنبال شده بود، یادآور شد: هفته آینده تکلیف کشتارگاه صنعتی آمل باید مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه در چهار سال اخیر باید ساخت این مجموعه به پایان می‌رسید، افزود: دغدغه مسئولان تأمین گوشت سالم و مورد نیاز مردم است و در این زمینه بخش‌های مختلف باید همکاری کنند.

اکبرزاده در پایان بیان داشت: شهرداری آمل در این زمینه آمادگی ورود دارد و در صورت عدم همکاری پیمانکار می‌توانیم آن را واگذار کنیم.

انتهای ‌پیام/ 86011/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول