اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق اردبیل:

100 درصد ساکنان شهرها از نعمت برق بهره‌مند هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت برق استان اردبیل گفت: 100 درصد ساکنان استان اردبیل از نعمت برق بهره‌مند هستند و بیش از 97 درصد روستائیان نیز از خدمات این شرکت استفاده می‌کنند.

100 درصد ساکنان شهرها از نعمت برق بهره‌مند هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا علیزاده عصر امروز در نشست توسعه برنامه‌های شرکت توزیع برق اردبیل اظهار داشت: ما در سطح استان 420 هزار مشترک برق داریم که براساس چشم‌انداز شرکت تلاش می‌شود تا در مناطق شهری و روستایی بهره‌مندی از این نعمت گسترش یافته و پوشش 100 درصدی را تا پایان برنامه پنجم توسعه در سطح استان شاهد باشیم.

وی یکی دیگر از چشم‌اندازهای این شرکت را کاهش 100 درصدی خاموشی‌ها و ارائه خدمات مناسب به همراه توسعه برنامه‌ها با محوریت انرژی‌های جدید اعلام کرد و ادامه داد:‌ صنعت برق در تحقق سند طرح تحول اقتصادی و هدفمند کردن یارانه‌ها اصلی‌ترین نقش و مهم‌ترین وظیفه را ایفا می‌کند.

علیزاده به کاهش 10 درصدی مصرف برق در سطح استان بعد از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: معادل شش هزار مگاوات برق پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها صرفه‌جویی شده و نسبت به بهینه مصرف کردن برق کارهای اساسی صورت گرفته است.

این مسئول در ادامه سخنان خود به مزایای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و توجه جدی به رفع مشکلات اقتصادی مردم با تبیین راهکارهای اقتصاد مقاومتی اشاره و تصریح کرد: ما در سطح کشور و استان اردبیل به سمت خودکفایی و استقلال تأمین، تولید و توسعه نیروی برق و همچنین استفاده از انرژی‌های جدید می‌رویم که در استان اردبیل نیز این برنامه‌ها تحقق یافته است.

وی عنوان کرد: ما هم‌اکنون در این استان با توجه به راه‌اندازی نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان مازاد تولید داریم که نسبت به صادرات آن اقدامات لازم صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت برق اردبیل بیان کرد:‌ در تمام شهرها پست‌هایی با ظرفیت 70 تا 80 ساله در حال طراحی و برنامه‌ریزی است به طوری که با راه‌اندازی پست 220 کیلوولت در خلخال و برخی از شهرهای دیگر تا 70 سال آینده تأمین برق مورد نیاز صورت می‌گیرد.

علیزاده از افتتاح بیش از 35 پروژه برق‌رسانی در سطح استان در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و یادآور شد: این پروژه‌ها در شهرها و مناطق مختلف استان اجرایی شده تا شهروندان بتوانند از مزایای مدنظر استفاده کنند.

وی در خصوص حوزه تأمین نیرو رسانی مسکن مهر نیز گفت: در این زمینه ما در مجتمع‌های مسکونی مهر با تأمین اعتبار موردنیاز مشکلی در شبکه‌گذاری و تیرگذاری نداریم و با درخواست متقاضیان به شرکت‌های تعاونی این کار با جدیت و صلابت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/62006/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول