اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه:

وحدت قوی‌ترین عامل توانمندی امت اسلام است

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه گفت: وحدت همواره قوی‌ترین عامل توانمندی امت اسلام بوده و خدشه وارد کردن بر این اتحاد هم هدف همیشگی دشمنان دین خدا بوده است.

وحدت قوی‌ترین عامل توانمندی امت اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمد‌رسول شیخی‌زاده شامگاه سه‌شنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته‌ وحدت در شهرستان قروه اظهار کرد: استعمارگران خارجی و ایادی داخلی آنان که قوت خود را در ضعف جوامع اسلامی می‌جویند، برای غارت منابع و ثروت‌های ملل اسلامی، سعی در فرو‌ریختن جو اعتماد و فضای برادری حاکم میان ملل‌اسلامی داشته و دارند.

وی گفت: از آنجا که روشنگری و آگاهی‌بخشی دین مبین اسلام موجب می‌شود تا مردمان از بردگی خلاصی یابند، دشمنان دین همواره برای نابود‌کردن آن تلاش کرده و با انواع ترفندها، از آغاز نبوت پیامبر(ص) تا امروز قصد داشتند با ایجاد تفرقه بین مسلمین از اشاعه و رشد اسلام جلوگیری نمایند.

فرماندار قروه خاطرنشان کرد: مهم‌ترین و بزرگترین دست‌آویز مخالفان حقیقت، بحث شیعه و سنی و اختلاف میان این دو مذهب از مسلمانان بوده و از این‌رو لزوم حفظ وحدت میان مسلمین از جمله اموری است که همواره از سوی بزرگان و رهبران مذهبی مسلمان مورد توجه قرار گرفته است.

شیخی‌زاده وحدت را قوی‌ترین عامل توانمندی امت اسلام برشمرد و افزود: خدشه وارد کردن بر این اتحاد و همدلی، همواره مورد توجه دشمنان اسلام بوده است، هرچند هیچگاه در این راه توفیقی کسب نکرده‌اند.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را مدیون وحدت امت‌اسلامی عنوان کرد و گفت: به ثمر رسیدن خون شهیدان نهضت، در سایه گردهم آمدن ملت ایران بر محور ولایت‌فقیه و رهبری امام بزرگوار(ره) بود.

شیخی‌زاده، شهرستان قروه را نماد بارز اتحاد، همدلی و برادری برشمرد و گفت: اقوام مختلف در این شهرستان در کمال همراهی و همدلی سال‌های متمادی است که عقد اخوت و برادری بسته‌ و ترفندهای دشمنان را نقش برآب کرده‌اند.

وی ضمن اشاره به برگزاری چندین مراسم بزرگ جشن و سرور همزمان با هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام(ص) در نقاط مختلف شهرستان خاطرنشان کرد: ویژه برنامه‌های جشن میلاد از چهارشنبه شب در مسجد النبی(ص) قروه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/79009/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول