اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بسیجیان فارس صورت گرفت

ساخت دو ربات جنگجو و امدادگر

خبرگزاری فارس: مسئول علمی پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی (ع) شیراز گفت: ناحیه مقاومت سپاه احمدبن موسی (ع) شیراز برای نخستین بار موفق به طراحی و ساخت دو ربات جنگجو و امدادگر شد.

ساخت دو ربات جنگجو و امدادگر

سید حسام بوستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: طراحی این ربات‌ها در سیستم حرکتی منحصر به‌فرد است و در جنگجویی توانایی مقابله با هر نوع ربات را دارد.

وی خاطرنشان کرد: در ساخت و طراحی ربات جنگجو و امدادگر از هیچ نوع طراحی داخلی و خارجی الگو برداری نشده و متناسب با قوانین کشوری ساخته شده است.

مسئول علمی پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی (ع) شیراز تصریح کرد: با تلاش بی‌وقفه اعضای تیم نخبگان بسیجی، طراحی و ساخت این دو ربات در مدت یکسال به پایان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه اعضای تیم رباتیک بسیجیان استان فارس دارای مقام‌های متعدد کشوری هستند، گفت: ربات امدادگر نیز متناسب با قوانین بین‌المللی طراحی و ساخته شده است.

بوستانی بیان داشت: اعضای تیم رباتیک بسیج ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی (ع) شیراز در بهمن ماه سال جاری در مسابقه‌های کشوری و بین‌المللی OPEN حضور فعال دارند.

مسئول علمی پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی (ع) شیراز اضافه کرد: این ناحیه مقاومت از تمام بسیجیان نخبه که در زمینه‌های طراحی، ساخت، ابداع و ابتکار دستگاه‌های علمی و پژوهشی فعالیت دارند، حمایت و پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام/2448/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول