اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری زاهدان خبر داد

آغاز به کار رسمی موزه سیار حیات وحش زاهدان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری زاهدان گفت: موزه سیار حیات وحش سیستان و بلوچستان که برای اولین بار در کشور افتتاح شده بود رسماً کار خود را آغاز کرد.

آغاز به کار رسمی موزه سیار حیات وحش زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری زاهدان، سید جلال بهشتی اظهار داشت: موزه سیار حیات وحش استان که برای اولین بار در کشور دی  ماه سال‌جاری افتتاح شده بود رسماً کار خود را با مراجعه به یکی از مراکز آموزشی شهر زاهدان آغاز کرد.

وی افزود: این موزه سیار که در یک اتوبوس قرار گرفته است با هدف ارتقای سطح آموزش و بالا بردن توان علمی دانش‌آموزان و استفاده از این امکانات برای مدارسی که از مرکز شهر دور هستند راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری زاهدان از آمادگی سازمان اتوبوسرانی برای ارسال این موزه سیار به سایر نقاط استان خبر داد و بیان داشت: یکی از اهداف مهم ما در افتتاح موزه حیات وحش سیار این بود که از طریق آن بتوانیم داشته‌ها و امکانات ناب زیست محیطی استانمان را که در هیچ کجای کشور و حتی دنیا وجود ندارد، ابتدا به تمام نقاط استان و در درجه دوم به سایر نقاط کشور معرفی کنیم.

بهشتی افزود: اولین مأموریت این موزه سیار با مراجعه به مجموعه مدارس قدس رستگاران زاهدان از دو روز قبل آغاز شد و موفق شدیم در این مأموریت و در مدت زمان کوتاهی، دانش‌آموزان 31 کلاس را از نزدیک با نمونه‌های تاکسیدرمی شده از حیوانات بومی استان آشنا کنیم که مورد استقبال بسیار خوب دانش‌آموزان و مسئولان مربوطه قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مدیران تمامی مدارس سطح شهر و استان عزیزمان می‌توانند با ارائه درخواست کتبی به سازمان اتوبوسرانی شهرداری زاهدان برای استفاده از این موزه منحصربه‌فرد اقدام کنند.

انتهای پیام/75002/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول