اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت

تشریح برنامه‌های دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه فجر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های ستاد دهه فجر این دانشگاه را تشریح کرد.

تشریح برنامه‌های دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رضا یوسف‌وند ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد برگزاری مراسم سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار کرد: برنامه‌های ویژه‌ای از سوی کلیه مراکز و واحدها از دوازدهم تا 22 بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: فضا‌سازی مراکز و واحدها با رعایت شرایط ویژه اقتصادی کشور و تأکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی انجام خواهد شد.

یوسف‌وند تصریح کرد: به همین منظور فعالیت‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی و پژوهشی این دانشگاه به صورت نشریه الکترونیک آماده و از طریق پست الکترونیک و سایت‌های محلی در اختیار جمع کثیری از کاربران قرار خواهد گرفت.

رئیس ستاد برگزاری دهه فجر در دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ایام دهه فجر امسال دو پروژه عمرانی سایت آموزشی پیام‌نور مرکز گچساران با اعتباری بالغ بر یازده میلیارد ریال و مساحتی در حدود یک‌هزار و 850 متر مربع و پروژه مجموعه ورزشی پیام‌نور مرکز گچساران با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال و مساحتی در حدود هزار و 511 متر مربع به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: غباروبی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن از برنامه‌هایی است که در کلیه مراکز و واحدهای این دانشگاه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

یوسف‌وند به پایان مهلت ارسال مقالات به همایش ملی ولایت‌فقیه و بیداری اسلامی و آغاز مرحله داوری این مقالات اشاره و اعلام کرد، بعد از ایام الله دهه فجر، استان کهگیلویه و بویراحمد رویداد مهم برگزاری همایش ملی ولایت‌فقیه و بیداری اسلامی که با استقبال کم‌نظیر صاحب نظران، نویسندگان و پژوهشگران حوزه و دانشگاه در خصوص دریافت مقاله بود که در دوم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/82009/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول