اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هندیجان:

زمینه تشویق جوانان در دوره‌های آموزشی قرآنی فراهم شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه هندیجان گفت: با برگزاری همایش‌های قرآنی زمینه مناسب برای تشویق و حضور هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان در دوره‌های آموزشی قرآنی جهت مانوس شدن با کلام وحی فراهم شود.

زمینه تشویق جوانان در دوره‌های آموزشی قرآنی فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، عبدالحسن بهبهانی‌پور در همایش فرهنگ قرآنی که با حضور مسئولان شهری و استانی در سالن اجتماعات خلیج فارس برگزار شد، اظهار کرد: تلاش برای ارتقای فرهنگ قرآنی در جامعه از مهمترین اهداف برگزاری این همایش‌های قرآنی است.

وی افزود: انتظار می‌رود با برگزاری اینگونه همایش‌ها زمینه مناسب برای تشویق و حضور هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان در دوره‌های آموزشی قرآنی جهت مانوس شدن با کلام وحی فراهم شود.

امام جمعه هندیجان خاطرنشان کرد: با نگاهی گذرا به آیات قرآن می‌توان دریافت که شأن و مقام آموزگار، در چه حد و اندازه‌ای است؛ زیرا تعلیم عمل خداوند و شغل پیامبران است و خداوند در قرآن بیان می‌دارد که معلم دیگر انسان پیامبران هستند که به انسان کتاب و حکمت می‌آموزند و آنان را برای زندگی اجتماعی و قانونی و بالندگی و رشد آماده می‌سازند.

وی در پایان خطاب به مسئولان و خانواده‌های حاضر در همایش گفت: امیدوارم با برگزاری چنین همایش‌هایی بتوان در راستای تعالی و ترویج فرهنگ قرآنی گام‌های متعالی‌تری به‌ویژه توسط نسل جوان برداشت.

در پایان این همایش از قرآن‌آموزان برتر و مربیان موفق تجلیل و قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول