اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی دانشگاه آزاد گچساران:

واحد مالی دانشگاه آزاد گچساران رتبه برتر کشوری را کسب کرد

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی دانشگاه آزاد گچساران گفت: این واحد دانشگاهی در بین واحدهای بسیار بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان هشت واحد برتر کشور انتخاب شد.

واحد مالی دانشگاه آزاد گچساران رتبه برتر کشوری را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حسین پاکدل در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران اظهار کرد: اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی، رفاهی، علمی و آموزشی از جمله فعالیت‌های انجام شده در راستای رفاه حال دانشجویان و اساتید بوده که هم‌راستا با برنامه‌های علمی و آموزشی در این واحد دانشگاهی صورت می‌گیرد.

رئیس روابط عمومی دانشگاه آزاد گچساران ابراز داشت: این واحد دانشگاهی خدمات مطلوبی را در راستای رفاه حال دانشجویان انجام داده است.

پاکدل با اشاره به خدمات ارائه شده این واحد دانشگاهی به دانشجویان، اساتید و کارکنان افزود: این خدمات‌رسانی ارتقای کیفیت علمی، آموزشی، پژوهشی و دیگر زمینه‌های فرهنگی را سبب شده است.

وی بیان داشت: پرسنل مالی 30 واحد برتر در ارزیابی عملکرد امور مالی واحدها در سال مالی 1390 به ترتیب اولویت مورد تشویق قرار گرفتند.

پاکدل گفت: این واحد دانشگاهی در بین واحدهای بسیار بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان هشت واحد برتر کشور انتخاب شد.

وی خاطرنشان کرد: کسب این رتبه حاصل فعالیت‌ها و تلاش‌های متعهدانه و دلسوزانه تمام ریاست، کارکنان و دست‌اندرکاران این واحد دانشگاهی است.

پاکدل تصریح کرد: صورت‌های مالی دستی و رایانه‌ای واحدها از جنبه رعایت دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های صادره و پی‌گیری موارد اصلاحات و اشکالات، مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته  و این نتایج به دست آمده است.

رئیس روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران بیان داشت: این ارزیابی‌ها به منظور رعایت کامل دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های مالی سازمان مرکزی، پیگیری موارد اصلاحات و اشکالات و ارائه خدمات نوین در واحدهای دانشگاهی صورت می‌گیرد.

پاکدل یادآور شد: این کارکنان امور مالی این واحد دانشگاهی مورد تشویق و تقدیر کتبی با درج در پرونده قرار گرفته و 50 درصد حقوق و مزایا به عنوان پاداش به آن‌ها پرداخت شده است.

انتهای پیام/82014/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول