اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت دانشگاه رازی کرمانشاه

جشنواره دانشگاه پاک در کرمانشاه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: جشنواره دانشگاه پاک در نیمه دوم اسفند ماه در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می‌شود.

جشنواره دانشگاه پاک در کرمانشاه برگزار می‌شود

سمیه کیانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: جشنواره دانشگاه پاک در کرمانشاه هم‌زمان با پنج منطقه کشور برگزار می‌شود.

کیانی تصریح کرد: کرمانشاه به‌عنوان دبیر منطقه دو در کشور فراخوان این جشنواره را از دو ماه پیش به دانشگاه‌های استان و دانشگاه‌های منطقه ارسال کرد.

وی با بیان اینکه معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه رازی با همکاری اداره‌کل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ستاد مبارزه با مواد مخدر جشنواره دانشگاه پاک را برگزار می‌کند،‌ گفت: محور موضوعات این جشنواره، پیشگیری اولیه از اعتیاد و شناسایی عوارض مصرف مواد مخدر است.

مسئول دبیرخانه جشنواره، محورهای جشنواره را پژوهشی، ادبی و هنری عنوان کرد و افزود: بخش ادبی، شامل داستان کوتاه، شعر، دل‌نوشته، پیام کوتاه و خاطره‌نویسی و بخش هنری شامل نقاشی، طراحی، تهیه کلیپ، فیلم کوتاه،‌ طراحی سایت، تهیه پوستر نمایشگاهی و عکس و همچنین بخش پژوهشی، شامل مقاله‌نویسی و تهیه گزارش است.

وی خاطرنشان کرد: پیشگیری از مصرف مواد مخدر و روان‌گردان‌، ارتقاء سطح سلامت دانشجویان و دانشگاهیان موضوع اصلی این جشنواره است.

کیانی با بیان اینکه زمان برگزاری جشنواره دانشگاه پاک در کرمانشاه هنوز به طور دقیق مشخص نیست و باید وزارت علوم تحقیقات و فناوری اعلام کند، گفت: به احتمال قوی زمان برگزاری نیمه دوم اسفند ماه سال‌جاری است.

وی با بیان اینکه در جشنواره دانشگاه پاک، معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم و مدیرکل فرهنگی اجتماعی وزارت نیز میهمان خواهند بود، گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره دانشگاه پاک تا 20 بهمن تمدید شده است.

انتهای پیام/2700/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول